دومین همایش ناب‌سازی انرژی در تبریز برگزار شد

پنجره ایرانیان: دومین همایش ناب‌سازی انرژی با حضور مدیران کشوری و استانی، نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، محققان و استادان دانشگاه و جمع کثیری از تلاشگران صنعت در و پنجره در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد.
  • سه شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 10:31

به گزارش خبرنگار پنجره ایرانیان، این همایش پیش از ظهر روز پنجشنبه 7 مردادماه، به همت شرکت میراب پروفیل، تولیدکننده پروفیل‏های در و پنجره یو.پی.وی.سی هافمن برگزار شد.

مهندس محمد حمیدیه، مدیرعامل هافمن در آغاز این همایش با اشاره به احساس دین به کشور و وظیفه اجتماعی در خصوص منابع انرژی کشور از سوی مدیران هافمن و بی‏تفاوتی اکثر جامعه به این امر، اظهار داشت: با اینکه ایران در اقلیم خشک و نیمه خشک قرار دارد، اما ۴۰ درصد بیشتر از متوسط جهانی در این کشور آب مصرف می‏شود. مصرف برق در ایران ۲۹۰۰ کیلو وات در ساعت است که این رقم ۳ برابر متوسط سرانه جهانی است، همچنین ما سومین مصرف کننده گاز در جهان هستیم.

وی در پایان با اشاره به احساس وظیفه مجموعه هافمن در راستای نابسازی مصرف انرژی، گفت: مجموعه هافمن در راستای فرهنگ‏سازی و جلب عزم همگانی برای تغییر ساختاری در مصرف انرژی کمر همت بسته است و برگزاری دومین همایش نابسازی مصرف انرژی از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام داده‌ایم.

گفتنی است در این همایش، قلی الله‌قلی‌زاده و زهرا ساعی، نمایندگان استان آذربایجان شرقی؛ جمشید برزگر، رئیس انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن کشور؛ اسفندیار سلطانی، عضو هیات مدیره انجمن انبوه‌سازان مسکن کشور؛ علی طوماری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی؛ صادق نجفی، شهردار تبریز؛ پرفسور یوسف ثبوتی، چهره ماندگار و بنیانگذار مرکز تکمیلی علوم پایه ایران؛ و تعدادی از محققان و مهندسان دانشگاه‌های کشور سخنرانی کردند.

گزارش کامل این همایش در شماره آینده نشریه پنجره ایرانیان منتشر خواهد شد

 

 


ثبت نظر

ارسال