بازدید استاندار آذربایجان شرقی از هافمن

پنجره ایرانیان: استاندار آذربایجان شرقی به همراه هیئتی عالی ‏رتبه، در روز 20 خرداد 1395 از مجموعه هافمن بازدید کرد.
  • چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 12:37

به گزارش روابط عمومی هافمن، روز پنجشنبه 20 خرداد سال جاری دکتر جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی به اتفاق جمعی از مدیران کل استان، معاونان استانداری، فرماندار، رئیس هیات مدیره خانه صنعت و هیات همراه جهت بازدید اختصاصی از هافمن، مهمان این شرکت بودند.

دکتر جبارزاده پس از بازدید از مجموعه هافمن اعلام داشت که این واحد قدرت تبدیل شدن به برندی بین‏ المللی را داشته و ایشان نیز در این راستا هر کمکی که لازم باشد انجام خواهند داد.

در ادامه، استاندار آذربایجان شرقی در نشستی با حضور مدیران عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، مشکلات عمومی این شهرک و تعدادی از واحدهای مستقر در آن را بررسی کرده و اظهار داشت با تمام توان برای حل مشکلات واحدهای تولید استان می‏ کوشیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد که واحدهای تولیدی ما را دوست و برادر خود بدانند و مسائل و مشکلاتشان را صادقانه با ما در میان بگذارند.

بر اساس این گزارش، دکتر جبارزاده بر لزوم کاهش تعرفه مواد اولیه و افزایش تعرفه مواد ساخته شده تاکید کرده و همچنین از مدیرکل اداره استاندارد استان خواست کوچکترین اغماضی در زمینه کنترل کیفیت این نوع کالاها در مبادی ورودی و گمرک‏ های استان از خود نشان ندهد و نهایت سختگیری در واردات کالاهایی که تولید داخلی آنها وجود دارد صورت گیرد و مسیر واردات این نوع کالاها تا جایی که ممکن است دشوار گردد و در مورد صادرات کالاهای تولید داخلی نهایت مساعدت به عمل آید.

وی، با بیان اینکه برای محصولات وارداتی که در استان تولید می‌شود، گمرک و سازمان صنعت باید سختگیری کند، تصریح کرد: نهایت همکاری را نیز برای افزایش صادرات انجام می‌دهیم تا برای افزایش ظرفیت تولید کمک کنیم.


ثبت نظر

ارسال