رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، مهمان نوروزی هافمن

پنجره ایرانیان: شرکت هافمن در روز یازدهم فروردین 1395 پذیرای دکتر رضا رحمانی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر و ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بود.
  • دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 10:36

به گزارش روابط عمومی هافمن، دکتر رضا رحمانی نماینده مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر و ریاست محترم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در یازدهمین روز سال جدید مهمان شرکت هافمن بود.

بر اساس این گزارش، دکتر رحمانی در این حضور صمیمانه طی نشستی با مدیرعامل و تنی چند از مدیران شرکت، ضمن تبریک حلول سال نو و آرزوی بهروزی و موفقیت برای مجموعه هافمن، به افق‏ های روشن پیش‏رو در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل مزین گشته، اشاره کرد و افزود: در فضای باز به‏ وجود آمده در دوران پسا تحریم با توجه به پتانسیل‏ های بالای صنایع داخلی در صنعت یو.پی.وی.سی و پیشرفت روز افزون آن، می‏ توان به راحتی با کشورهای علاقه‏ مند اقدام به همکاری کرد که البته این خود باعث ایجاد بازار رقابتی تنگاتنگی میان تولیدکنندگان داخلی و خارجی خواهد شد که باید صنعتگران کشورمان بتوانند با آمادگی کامل برای رقابت، سهم قابل توجهی از این بازار را کسب کنند. وی خاطر نشان کرد که ایجاد ارتباط بین صنعتگران با دانشگاهیان و صاحبان اندیشه این صنعت می ‏توان در پیشبرد اهداف عالیه صنعت یو.پی.وی.سی شاهد اثرات چشمگیری بود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پس از گفتگو و تبادل نظر با مدیرعامل و سایر مدیران هافمن از خطوط تولید و تولیدات سال 95 این شرکت بازدید به عمل آورد.

 

 


ثبت نظر

ارسال