راه ‏اندازی ماشین ‏آلات فوم اینداستری در شیراز

پنجره ایرانیان: ماشین‏ آلات ایتالیایی مونتاژ در و پنجره ‏آلومینیومی با برند فوم اینداستری در شیراز نصب و راه ‏اندازی شد.
  • دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 10:11

محمدرضا قائمیان، در گفتگو با سرویس خبری پنجره ایرانیان، ضمن اعلام این خبر، افزود: در آخرین هفته از بهمن ماه خط مونتاژ آلومینیوم در کارگاه آقای اخلاق عالم واقع در شیراز نصب شد. این خط متشکل از 5 دستگاه بوده و قابلیت تولید و مونتاژ انواع در و پنجره و نمای آلومینیومی را دارا می‏ باشد.

قائمیان در بخش دیگر از سخنان خود، به برنامه ‏های آموزشی شرکت فوم اینداستری اشاره کرده و اظهار داشت: در روزهای گذشته در شهر همدان یک دوره آموزش ساخت در و پنجره ‏های آلومینیومی را برگزار کردیم. این دوره که توسط کارشناسان خبره فوم اینداستری اداره می ‏شد، در محل کارگاه شرکت کیمیا پنجره الوند برگزار شد و طی آن کلیه کارکنان این شرکت آموزش‏ های لازم جهت ساخت و مونتاژ در و پنجره‏ های آلومینیوم را فرا گرفتند.

گفتنی است، شرکت فوم اینداستری، تولیدکننده ماشین ‏آلات در و پنجره و نما آلومینیوم نرمال و ترمال بریک از کشور ایتالیا می‏ باشد. همچنین این شرکت برگزاری دوره‏ های آموزش ساخت و مونتاژ در و پنجره را نیز در برنامه ‏های کاری خود قرار داده است.


ثبت نظر

ارسال