دهمین نمایشگاه ساختمان اربیل در اردیبهشت‏ ماه برگزار می‏ شود

پنجره ایرانیان: دهمین نمایشـگاه بین‏ المـللی صنـعت ساختمان، تجهیزات شهری، ماشین ‏آلات و تجهیزات اربیل عراق، از 1 تا 4 اردیبهشت 1395 برگزار خواهد شد.
  • سه شنبه 15 دی 1394 ساعت 9:38

بنا بر اخبار رسیده، دهمین نمایشـگاه بین ‏المـللی صنـعت ساختمان، تجهیزات شهری، ماشین ‏آلات و تجهیزات اربیل در کشور عراق، همزمان با نمایشگاه تخصصی صنعت سنگ و تجهیزات وابسته و نمایشگاه ماشین‏ آلات صنعتی، از 1 تا 4 اردیبهشت 1395 (20ـ23 آوریل 2016) برگزار خواهد شد.

اجرای این نمایشگاه مانند سنوات گذشته برعهده شرکت بین‏ المللی پیرامید است. این شرکت تاکنون نمایشگاه‏ های بزرگی را در مناطق اربیل، سلیمانیه و بصره برگزار کرده است. شایان ذکر است که نهمین نمایشگاه ساختمانی اربیل در سال 2015، در وسعتی به مساحت 12000 مترمربع، و با حضور 250 شرکت از 17 کشور جهان و با نزدیک به 26000 بازدیدکننده برگزار شد. بیشتر شرکت‏ کنندگان در آن نمایشگاه از کشورهای از ترکیه، ایران، ایتالیا، امارات، عراق، چین، مصر، سوریه، عربستان، لبنان و هلند بودند.

گفتنی است، با توجه به آغاز فصل ساخت‏ و‏‏ ساز در اقلیم کردستان و محدودیت مرزی کالاهای کشور ترکیه و همچنین با توجه به درخواست اتاق بازرگانی اربیل و مجلس استانی مبنی بر نیاز ورود کالاهای ایرانی خصوصا در زمینه صنعت ساختمان و ایجاد شرایط مساعد جهت حضور شرکت‏ های ایرانی، به نظر می ‏رسد نمایشگاه صنعت ساختمان اربیل می‏ تواند فرصتی بسیار مناسب برای فعالان صنعت پنجره باشد تا بتوانند بازار خود را به شمال عراق و اقلیم کردستان توسعه دهند.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.


ثبت نظر

ارسال