گفتگوی رادیو اقتصاد با اعضای انجمن در و پنجره برگزار شد

پنجره ایرانیان: اکبر معتضدی و وحید جلالی‏ پور، رئیس هیات مدیره و دبیر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی، با حضور در برنامه زنده چهار سوق رادیو اقتصاد در روز شنبه 25 مهرماه، مسائل مهم صنعت تولید در و پنجره را مورد بررسی قرار دادند.
  • دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 12:25

به گزارش نشریه پنجره ایرانیان، روز 25 مهرماه 1394 رئیس هیات مدیره و دبیر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی، اکبر معتضدی و وحید جلالی‎پور در رادیو اقتصاد حاضر شدند و به سوالات مجری این برنامه در خصوص شرایط حاکم بر صنعت تولید پنجره دو جداره یو.پی.وی.سی پاسخ دادند.

در ابتدای این گفتگوی رادیویی، اکبرمعتضدی، رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی پیرامون پیشینه این صنعت نوظهور در کشور، همچنین شکل گرفتن این انجمن توضیحاتی ارائه داد. در ادامه مهمانان برنامه پیرامون مشکلات و دشواری‎های تامین مواد اولیه، نکاتی را بیان کردند.  در بخش دیگری از این گفتگو فعالیت‎های مختلف انجمن تولیدکنندگان در و پنجره مورد بررسی قرار گرفت. همچنین چگونگی ارتباط و میزان همکاری این انجمن با نظام مهندسی، مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی و اداره استاندارد و دیگر ارگان‎های دولتی از دیگر محورهای این گفتگو بود.

در ادامه اکبر معتضدی با انتقاد از نرخ بالای سود بانکی، یکی از علل رکود بازار و کسب و کار را همین موضوع دانست. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات مسکن مهر، اظهار داشت: در پروژه‎های مسکن مهر امیدوار بودیم تا از انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی دعوت به همکاری شود که در این زمینه متاسفانه هیچ همکاری و مشارکتی صورت نگرفت.

در بخش دیگری از این گفتگو، وحید جلالی‏ پور نکاتی را دربارۀ بحث صادرات مطرح کرد و در ادامه با انتقاد از عدم پرداخت یارانه مناسب تولید، به زیان‏ های وارد بر صنعت در و پنجره در اثر این عامل اشاره کرد. دبیر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی در ادامه با تاکید بر بیش از 40 درصد از هدررفت انرژی در ساختمان، نهادینه شدن پنجره یو.پی.وی.سی را امری تاثیرگذار در این مهم قلمداد کرد. در پایان مهمانان این برنامه درباره لزوم تخصص‏ گرایی در حوزه تولید در و پنجره مطالبی را بیان داشتند.

مشروح این مصاحبه در شماره آینده نشریه پنجره ایرانیان، آذر 1394، منتشر خواهد شد.

 لازم به ذکر است که ادامه این گفتگو با حضور آقایان معتضدی، جلالی‏ پور و خان ‏احمد دولابی در ساعت 10 صبح امروز (دوشنبه 27 مهرماه) از رادیو اقتصاد پخش شده است و فردا در همین ساعت بازپخش می‏ شود.


ثبت نظر

ارسال