دفترچه فنی کارن ماشین تدوین شد

پنجره ایرانیان: کارن ماشین، تنها تولیدکننده ماشین ‏آلات تخصصی شیشه دوجداره در ایران، اقدام به تدوین و طراحی دفترچه فنی ماشین‏ آلات خود با برنامه زمانبندی کرده است.
  • یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 14:18

سارا تقی‏ نژاد نمین طی گفتگویی که با خبرنگار پنجره ایرانیان داشت، ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: این نخستین تلاش در خصوص استانداردسازی در حوزه ماشین‏ آلات شیشه دوجداره در ایران به‏ شمار می‏ رود. وی در ادامه افزود: دفترچه فنی جز لاینفک کلیه ماشین‏ آلات می‏ باشد و می‏ بایست همراه با هر دستگاه از ابتدای امر به مشتریان تحویل داده شود. اما با توجه به اینکه کارن ماشین اولین و تنها تولید کننده ماشین ‏آلات در ایران است باید پس از طراحی دستگاه ‏ها تا زمان ثابت شدن آن با شرایط و خواست مشتریان، این اقدام را به تاخیر می‏ انداخت.

مدیر بازاریابی و توسعه بازار کارن ماشین در خصوص نحوه تدوین این دفترچه فنی، توضیح داد: دفترچه فنی ماشین‏ آلات کارن ماشین با بررسی‏ نمونه ‏های دیگر و از همه مهمتر دفترچه فنی که مورد استفاده مشتریان خودمان بود، در بررسی ‏های متعدد استخراج گردید. تقی‏ نژاد با تاکید بر حساسیت ویژه کارن ماشین بر دقت کار که مستلزم صرف زمان لازم بوده است، ادامه داد: در این زمینه تیم بازاریابی و تولید همزمان با اقدام جهت پروسه استاندارد و گرفتن ایزو طی جلساتی به اتفاق نظر رسیدند و هم ‏اکنون دفترچه فنی چهار دستگاه پرس حرارتی تکسر، تزریق گاز آرگون، خم یو.پی.وی.سی و میز کار به مشتریان تحویل داده می‏ شود. 


ثبت نظر

ارسال