پیش فاکتور جدید فارسی نرم افزار LogiKal طراحی شد

پنجره ایرانیان: دفتر ارگاداتا ایران، در جهت بومی سازی نرم‏ افزار LogiKal، اقدام به طراحی پیش فاکتور جدید فارسی، متناسب با نیاز بازار ایران کرده است.
  • دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 11:1

به گزارش خبرنگار پنجره ایرانیان، دفتر ارگاداتا که پیش از این، نرم‏ افزار LogiKal را فارسی ساخته بود، اقدام به ساخت گزارشات متناسب با نیاز مشتریان داخل ایران کرد. این اقدام ارگاداتا در راستای تلاش ‏های این شرکت برای بومی سازی این نرم‏ افزار کاربردی است. از آنجا که این نرم افزار محصول کشور آلمان است، گزارشات آن نیز به زبان آلمانی و انگلیسی می ‏باشد. از این جهت ارگاداتا همواره تلاش داشته است استفاده از این نرم‏ افزار طراحی در و پنجره را برای کاربران ایرانی تسهیل سازد.

مزایای پیش فاکتور جدید فارسی این نرم ‏افزار به ‏صورت خلاصه عبارتند از: قرار گرفتن نقشه ‏های طراحی شده پروژه در پیش فاکتور؛ جدا شدن قیمت یراق ‏آلات و شیشه از قیمت کلی المان‏ ها؛ امکان جمع ‏بندی شیشه‏ های مختلف در انتهای پیش فاکتور؛ امکان اضافه کردن آیتم ‏های اضافی (به صورت دستی) مانند رکوب و غیره در انتهای پیش فاکتور؛ و امکان اضافه کردن هزینه نصب پنجره و شیشه به صورت متر مربعی.

گفتنی است، تمام قابلیت ‏های این پیش فاکتور قابل تغییر بوده و دفتر ارگاداتا ایران آمادگی خود را جهت ساخت انواع گزارشات متناسب با نیازهای مشتریان اعلام کرده است.


نظرات

seyamand

لطفا اگه راهنمای مثالی orgadata را دارید باریم ارسال بفرمایید [email protected]

ثبت نظر

ارسال