نمایشگاه در و پنجره مشهد به تعویق افتاد

پنجره ایرانیان: برگزاری ششمین دوره نمایشگاه در و پنجره مشهد به تاریخ 27 تا 30 آذرماه موکول شد.
  • سه شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 10:8

به گزارش خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان، ششمین دوره نمایشگاه در و پنجره مشهد به تعویق افتاد. رضا عرفانی مدیر نمایشگاه‎های داخلی شرکت مدیریت پروژه‎های نمایشگاهی مشهد (برگزارکننده نمایشگاه در و پنجره مشهد) دلیل به تعویق افتادن زمان برگزاری این نمایشگاه را ادغام آن با نمایشگاه مسکن و انبوه‎سازان عنوان کرد و افزود: همانطور که می‎دانید این دو نمایشگاه از مخاطبین مشترکی برخودار هستند و به لحاظ موضوعی نیز در یک راستا می‎باشند. هیات اجرایی نمایشگاه با هدف افزایش سطح استقبال مخاطبان و بازدیدکنندگان تصمیم گرفت تا ششمین دوره نمایشگاه در و پنجره مشهد را  همزمان با نمایشگاه مسکن و انبوه‎سازان و چند نمایشگاه دیگر برگزار کند.

عرفانی، استقبال اهالی صنعت در و پنجره از شرکت در این نمایشگاه را نسبتا خوب توصیف کرد و افزود: از دو سالنی که به نمایشگاه در و پنجره اختصاص دارد، سالن فردوسی کاملا پر شده و تا کنون نیمی از سالن عطار نیز به شرکت‎های متقاضی واگذار شده است. وی در خصوص پایان مهلت ثبت نام شرکت‎های متقاضی اظهار داشت: پایان مهلت ثبت نام به ظرفیت سالن‎ها بستگی دارد. سعی می‎کنیم، حتی‎الامکان تا زمانی‎که جای خالی وجود داشته باشد به ثبت نام ادامه دهیم. اما با توجه به شرایط موجود 10 آبان ماه سال جاری آخرین روز ثبت نام در نمایشگاه در و پنجره مشهد می‎باشد.

شایان ذکر است، دوره ششم نمایشگاه در و پنجره مشهد پیش از این قرار بود به‎طور اختصاصی، در مهرماه سال جاری برگزار شود که براساس تغییرات صورت گرفته، زمان برگزاری آن به تاریخ 27 تا 30 آبان ماه 1394 همزمان با چندین نمایشگاه تخصصی دیگر موکول شد.


ثبت نظر

ارسال