همارشتن در میان برترین برندهای ایران

پنجره ایرانیان:شرکت همارشتن در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران که 20 دی ماه برگزار شد، یکی از برندگان بخش برند شد.
  • سه شنبه 23 دی 1393

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنعت پلاستیک ایران، شرکت همارشتن به مدیر عاملی محسن صفایی، یکی از برگزیدگان دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران بود که توانست در بخش برند، جایزه کسب کند.




در این جشنواره علاوه بر تجلیل از برندهای ارزشمند ایران، از قهرمانان ملی صنعت و برندهای پیشرو در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نیز تجلیل شد. یکی از اهداف این دوره جشنواره  توجه به موضوع ارزشگذاری برند و همچنین تامین منابع مالی برای صنعت کشور بود.
گروه صنعتی همارشتن دارای سابقه بیش از دو دهه تولید نخ PP، درب و پنچره یو پی وی سی و فروش  محصولات wpc و pvc sheet است. این شرکت تا کنون توانسته جوایز متعددی را از جشنواره های مختلف کسب کند که می توان به برگزیده شدن این واحد  در سه سال متوالی 89، 90 و 91 از سوی خانه‌های صنعت و معدن در جشنواره «تولید ملی، افتخار ملی» به عنوان واحد نمونه ویژه کشوری، اشاره کرد.

دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، شنبه 20 دی ماه سال 1393، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 


ثبت نظر

ارسال