راه‌اندازی شبکه تصویری رسمی کرفت مولر ایران در آپارات

پنجره ایرانیان:شرکت کرفت مولر ایران در خبر ارسالی خود به سایت نشریه پنجره ایرانیان از راه‌اندازی شبکه تصویری رسمی این شرکت در آپارات خبر داد.
  • سه شنبه 29 مهر 1393 ساعت 9:57

راه‌اندازی شبکه رسمی تصویری کرفت مولر ایران در سایت آپارات شرکت کرفت مولر ایران در راستای اطلاع رسانی صحیح، مدون و آموزش محور، به تازگی شبکه رسمی این شرکت را در سایت آپارات فعال ساخته است.

این صفحه شامل فیلم‌های حرفه‌ای ماشین‌الات و همچنین فیلم‌های آموزشی و غیرحرفه‌ای می‌باشد که از کارگاه‌های مختلف تهیه شده است و این امکان را برای بیننده مهیا می‌نماید که به راحتی با مشاهده فیلم‌ها به قابلیت‌های دستگاه، نحوه عملکرد و ... آشنا شود.

از آنجایی که این سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده بنابراین مشاهده فیلم‌ها، امکان دانلود و یا به اشتراک گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی مهیاست و نیازی به استفاده از فیلترشکن ندارد. از دیگر امکانات این سایت امکان نظر دهی و پاسخ دهی به نظرات و نمایش آن برای عموم می‌باشد. شما می‌توانید با شبکه رسمی کرفت مولر ایران در سایت آپارات به آدرس www.aparat.com/kraftmuller همراه باشید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از این شرکت از غرفه اختصاصی کرفت مولر ایران در سایت نشریه پنجره ایرانیان بازدید کنید.


ثبت نظر

ارسال