بست‌ویژن؛ سربلند از هر آزمایش و سرآمد در خدمات

در گفتگو با مدیرعامل شرکت پتروپویا گرانول آریانا عنوان شد

مهندس صادقیان در گفتگوی اختصاصی با پنجره ایرانیان، درباره راز سفارش روزافزون پروفیل یوپی‌وی‌سی بست‌ویژن می‌گوید.
  • شنبه 3 آبان 1393 ساعت 9:47

اشاره: پتروپویا گرانول آریانا تولیدکننده پروفیل یوپی‌وی‌سی با نشان قابل احترام بست‌ویژن، با افزایش روزافزون سطح کیفیت و تثبیت آن در شرایط نوسان قیمت‌ها موفق شده از هر آزمایش فنی و کیفی سربلند بیرون بیاید که به گفته مدیرعامل این گروه صنعتی شناخته شده صنعت پروفیل یوپی‌وی‌سی ایران، با ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و تنوع در سبد محصولات، حجم فروش پروفیل به اندازه‌ای رشد کرده است که تولیدکنندگان در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی با تقاضای پروفیل بست‌ویژن، اعتماد خود را به این برند ملی نشان داده اند. مهندس صادقیان در گفتگوی اختصاصی با پنجره ایرانیان، درباره راز سفارش روزافزون پروفیل یوپی‌وی‌سی بست‌ویژن می‌گوید: ما به جای افزایش هزینه‌های تبلیغاتی وتحمیل آن بر روی مشتریان هزینه‌های غیر ضروری را کاسته‌ و قیمت پروفیل را کاهش داده‌ایم؛ این امر باعث شده که با توجه به نوع مواد اولیه فوق‌العاده مرغوب و وزن بالای پروفیل بست‌ویژن و قیمت فوق‌العاده مناسب آن، بست‌ویژن تبدیل به یک از اقتصادی‌ترین و مرغوب‌ترین پروفیل های ایران گردد. وی با اشاره به راه‌اندازی دفتر شرکت پتروپویا گرانول آریانا در تهران می‌افزاید: در حال حاضر شرکت بست‌ویژن در شهرهای تهران ، اصفهان ،تبریز، شیراز، ارومیه، اراک، کرمانشاه، دارای انبار و نمایندگی مستقیم پروفیل است و مشتریان می‌توانند به قیمت دفتر مرکزی با همان تخفیفات، محصولات بست‌ویژن را خریداری نمایند.

این گفتگو را بخوانید و فراموش نکنید که انتخاب پروفیل بست ویژن یک انتخاب هوشمندانه می باشد.

برای مشاهده فایل پی‌دی‌اف اینجا کلیک کنید.

  •         وضعیت استاندارد پروفیل بست ویژن در برابر تغییر رنگ احتمالی و یا دفرمه شدن به چه نحوی است؟

یکی از ویژگی‌های پروفیل بست‌ویژن این است که تاریخ تولید پروفیل بر روی هرشاخه پروفیل به صورت لیزری حک می‌شود و براساس تاریخ ثبت شده، پروفیل در برابر تغییر رنگ و شکل گارانتی خواهدشد و این گارانتی به صورت کتبی به مشتری ارائه می‌شود. بدین وسیله مونتاژ‌کاران درب و پنجره که با پروفیل بست‌ویژن کار می‌کنند، به راحتی می‌توانند اعتماد مشتریان را جلب نماید. از سوی دیگر از تاریخ تولید پروفیل برای مشتریان بیمه‌ نامه کیفیت محصول به نام خود مشتری صادر می‌شود که این بالاترین سطح اطمینان برای مصرف‌کنندگان خواهد بود؛ البته با توجه به اینکه مشتریان بست‌ویژن در مناطق آب و هوایی از سردترین تا گرم‌ترین منطقه فعالیت می‌کنند؛ نتایج ارزیابی‌ها نشان می‌دهد پروفیل بست‌ویژن خوشبختانه از این آزمایش ها سربلند بیرون آمده است.

  • سبد محصولات و پروفیل بست ویژن از حیث تنوع قالب‌ها و سطح مقاطع چگونه است؟

 یکی از کامل‌ترین قالب‌های پروفیل را در بین تولیدکنندگان پروفیل یوپی‌وی‌سی در اختیار داریم و دارای سری شصت 3حفره و 4حفره، سری کشویی و قالب‌هایی نظیر پایپ و آدابتور، آورهانگ و انواع دیوارپوش و متعلقات آن هستیم.

  •  با گذشت حدود 4 سال از زمان تولید پروفیل بست ویژن تا کنون به چه سطح از کیفیت مورد انتظار رسیده‌اید و میزان رضایت مشتریان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

به دلیل استقرار سیستم ایزو 9001 در شرکت پتروپویا هر سه ماه یکبار رضایت مشتریان ارزیابی می گردد و کوچکترین اعتراضات مشتریان با دقت بررسی و در اسرع وقت به آن رسیدگی می شود . به همین علت افتخار پروفیل بست ویژن داشتن مشتریان وفادار و همیشگی است که همواره بر تعداد آنها افزوده می گردد.

  • شعار تجاری بست‌ویژن این است که شما بیش از مبلغی که می‌پردازید، کیفیت دریافت می‌کنید؛ علت انتخاب این شعار و استراتژی چیست و در عمل تاکنون چه میزان از این شعار محقق شده است؟

 تیم بازاریابی پروفیل بست‌ویژن با توجه به آنالیز شرایط اقتصادی فعلی جامعه و رکود حاکم بر آن ، به جای افزایش هزینه‌های تبلیغاتی و انداختن آن بر روی دوش مشتریان از هزینه‌های غیر ضروری کاسته‌ایم و قیمت پروفیل را کاهش داده‌ایم؛ این امر باعث شد که با توجه به نوع مواد اولیه فوق‌العاده مرغوب و وزن بالای پروفیل بست‌ویژن و قیمت فوق‌العاده مناسب آن، بست‌ویژن تبدیل به یکی ازاقتصادی‌ترین و مرغوب‌ترین پروفیل ها در ایران گردد و جالب است بدانید قیمت پروفیل بست‌ویژن در طی2سال گذشته ثابت بوده و افزایش نداشته است.

  • شما افزون بر تولید پروفیل با برند بست ویژن، اقدام به تولید شیشه‌های دوجداره کرده‌اید، چرا؟ اقدام شرکت شما در تولید و عرضه ورق‌های تقویتی با چه هدفی صورت می‌گیرد؟

یک از استراتژی‌های پروفیل بست‌ویژن ارائه سبدی  کامل از محصولات برای مشتریان است و شرکت پتروپویا به عنوان یکی از برندهای قابل افتخار ملی ایران در صنعت تولید پروفیل یوپی‌وی‌سی با نشان بست‌ویژن، افزون بر تولید پروفیل یوپی‌وی‌سی اقدام به تولید انواع شیشه‌های دوجداره با کیفیت مطلوب، واردات یراق‌آلات و تولید پروفیل گالوانیزه تقویتی کرده است، تا بدینوسیله از یک طرف استاندارد کار مشتریان با ارائه مواد اولیه مرغوب بالاتر رود و از سوی دیگر هزینه‌های تولید آنها کاهش یابد.

  • شرکت بست‌ویژن چه تدابیر فنی و نظارتی را به کار بسته که موفق شده محصولی با کیفیت یکسان عرضه کند و در نتیجه پروفیل تولیدی در شرایط آب و هوایی شهرهای مختلف کیفیت خود را حفظ کند؟

 اعمال کنترل کیفیت سخت گیرانه 24 ساعته در طول شبانه‌روز بر روی تمامی محصولات تولیدی، خرید مواد اولیه مرغوب و حفظ برند آنها حتی در شرایط نوسان قیمتی شدید، این‌ها عواملی بوده‌اند که باعث شده کیفیت پروفیل بست ویژن در مقاطع زمانی مختلف یکسان باشد.

  • در حال حاضر چه استانداردهای ملی و بین‌المللی در ارتباط با پروفیل‌های بست‌ویژن کسب کرده‌اید و بیمه کیفیت محصول شامل چه مواردی می‌شود و ضمانت‌نامه فنی شرکت پتروپویا گرانول آریانا به چه معناست؟

در حال حاضر گواهی‌نامه فنی مرکز تحقیقات راه، ساختمان و شهرسازی، استاندارد ایزو 9001، گواهی نامه HSE، گواهینامه استاندار اجباری موسسه استاندارد ملی ایران، تأییدیه فنی برلوخر آلمان را در اختیار داریم و بیمه‌نامه کیفی محصول هم شامل تغییر رنگ و تغییر شکل می‌شود.

  • همانطور که اطلاع دارید یکی از معیار های تشخیص مرغوبیت یک پروفیل یوپی‌وی‌سی، مقایسه وزن هر متر طول آن با سایر برندهای موجود در بازار است، بست‌ویژن برای تثبیت وضعیت وزنی پروفیل‌ها در مقایسه با دیگر محصولات مشابه در بازار چه اقدامی انجام داده است؟

یک از افتخارات ما این است که وزن پروفیل 3 حفره تولیدی این شرکت از پروفیل 4 حفره بسیاری از پروفیل‌های دیگر بالاتر است که این خود گواهی مرغوبیت پروفیل بست‌ویژن به شمار می‌رود. متأسفانه در شرایط فعلی برخی از همکاران جهت کاهش قیمت پروفیل، اقدام به کاهش وزن پروفیل یا تغییر مواد اولیه خود کرده‌اند، اما خوشبختانه پروفیل بست‌ویژن با حفظ کیفیت و مرغوبیت توانسته است همواره رضایت مشتریان خود را جلب کند.

  • شما اخیرا اقدام به راه‌اندازی دفتر مستقلی در تهران کرده‌اید، با توجه به فعالیت و استقرار کارخانه در شهر اصفهان، انگیزه و هدف شما از راه‌اندازی دفتر تهران چه بوده است؟

 با توجه به کیفیت و مرغوبیت پروفیل بست‌ویژن و استقرار آن در شهر اصفهان، ما سهم بالایی از بازار استان‌های همجوار خود را دارا هستیم و در شرایط فعلی با توجه به افزایش خطوط تولید بست‌ویژن و تنوع محصولات تولیدی برای گسترش بازار محصول خود اقدام به تأسیس دفتر تهران کرده‌ایم تا بدینوسیله رضایت خاطر مشتریان استان تهران و استان‌های همجوار آن را بیش از پیش به دست آوریم.

  • بست‌ویژن از معدود شرکت‌هایی است که لیست قیمت محصولات خود را شفاف روی سایت رسمی شرکت قرار می‌دهد. چرا؟

ببینید در حال حاضر شرکت بست‌ویژن در شهرهای تهران ،اصفهان ، تبریز، شیراز، ارومیه، اراک، کرمانشاه، دارای انبار و نمایندگی مستقیم پروفیل است و مشتریان می‌توانند به قیمت دفتر مرکزی با همان تخفیفات، محصولات بست‌ویژن را خریداری کنند که این یکی از ویژگی‌ها و نقاط قوت بست‌ویژن از نظر تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران محسوب می‌شود و در همین راستا در جهت شفافیت قیمت‌ها و رفع ابهام، بست‌ویژن لیست قیمت محصولات خود را بر روی سایت خود قرار می‌دهد.

  •  آیا کاهش تعرفه پروفیل یوپی‌وی‌سی در سال جاری را یک تهدید می‌دانید یا فرصتی برای رقابت سالم‌تر با محصولات خارجی ؟

این امر مثل چاقوی 2 لبه است در صورت ورود پروفیل مرغوب از کشور ترکیه این می تواند زمینه ساز افزایش رضایت مشتریان و مصرف کنندگان باشد . اما مسئله این است که بسیاری از تجار و بازرگانان اقدام به وارد کردن پروفیل بی کیفیت و نامرغوب نموده اند که نه تنها به صنعت ساختمان سازی آسیب وارد کرده بلکه باعث لطمات جبران ناپذیری به صنایع پروفیل یو پی وی سی کشور می گردد.

  • بست‌ویژن در تامین مواد اولیه باکیفیت و تولید پروفیل استاندارد به چه نحوی عمل می‌کند وبرنامه شما برای گسترش شبکه مشتریان چیست؟

کیفیت از 2 بابت قابل بررسی است یکی سطح کیفیت و دیگری ثبات کیفیت . بست ویژن جهت حفظ سطح کیفیت بالای خود باید از مواد اولیه مرغوب استفاده کند از جهت دیگر به منظور حفظ ثبات کیفیت پروفیل بست ویژن باید همان مواد اولیه مرغوب را در بلند مدت حتی در صورت تغییرات قیمتی آن ها حفظ کند تا بتوانند ثبات کیفیتی مناسبی به مشتریان ارائه دهد. با توجه به گسترش تولیدات بست ویژن و تنوع آن و افزایش خطوط محصولات خود اقدام به ایجاد نمایندگی و دفتر فروش در استان های مختلف نموده ایم تا مشتریان پروفیل بست ویژن بتوانند بدون هزینه های حمل و نقل، بار مورد نیاز خود را تهیه نمایند و با کسری بار مواجه نگردند.

  • برنامه شرکت بست‌ویژن برای تحویل به موقع سفارشات مشتریان چیست؟

 یکی از محسنات و ویژگی‌های پروفیل بست‌ویژن تحویل به مشتری در حداکثر 7روز کاری است که با توجه به تولید 24 ساعته پروفیل بست‌ویژن، میانگین تحویل بار 3 روزه بوده است و در صورت تحویل‌های بالای 7 روز، به مشتریان جریمه تأخیر پرداخت خواهد شد.

  • انتظار شما از نشریه پنجره ایرانیان چیست و چه پیشنهادی برای پیشرفت و تخصصی‌تر شدن این نشریه دارید؟

 اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع و توزیع مناسب مجله در بین فعالان عرصه صنعت یوپی‌وی‌سی و همچنین پایبندی همیشگی به اصول رقابت حرفه‌ای جدی‌ترین انتظار از نشریه پنجره ایرانیان است.

  • نظر شما درباره راه‌اندازی نمایشگاه آنلاین پنجره ایرانیان ، انتشار رایگان اخبار شرکت‌ها و ارسال روزانه 10000هزار ایمیل خبری به فعالان صنعت در و پنجره و مشاغل مرتبط چیست؟

با توجه به افزایش نفوذ استفاده از اینترنت و هزینه فوق‌العاده کم رسانه‌های آنلاین، این ابتکار پنجره ایرانیان را گامی مثبت در جهت اطلاع‌رسانی به فعالان این عرصه و افزایش رضایت‌مندی آن‌ها ارزیابی می‌شود.

  • سخن پایانی شما با مشتریان بست ویژن؟

بست‌ویژن همواره رضایت‌مندی مشتریان خود را در رأس قرارداده و کوشیده است با ارائه خدمات و محصول شایسته و در خور در جهت افزایش رضایت مصرف‌کنندگان و اطمینان خاطر تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران را فراهم سازد و همواره بر این عهد خویش با مشتریان و مصرف‌کنندگان بست‌ ویژن خواهیم ماند. 

 

نشریه پنجره ایرانیان، سال هشتم، شماره 85،آبان ماه 1393


 



ثبت نظر

ارسال