گردهمایی ویستابستی‌ها در استان البرز

  • یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 14:38

گرد‌همایی اعضای خانواده ویستابست در استان البرز هم 16 مهرماه امسال به میزبانی شرکت بازرگانی سبحان در تالار پاسارگاد با حضور نمایندگان بازرگانی سبحان و هیئتی 4 نفره از شرکت ویستابست متشکل از جناب آقای صداقت، پدر معنوی ویستابست، آقای پیرداوری به عنوان مسئول فنی، آقای شهبازی به عنوان معاونت فروش و آقای محبوبیان سرپرست فروش منطقه بعمل آمد.
در ابتدا، این گردهمایی با معرفی طرفین شرکت کننده برای معرفی بیشتر خانواده ویستابست آغازشد و بعد در ادامه جناب آقای صداقت سیاست‌ها و برنامه‌های ویستابست را تشریح کرد. سپس آقای محبوبیان در معرفی ویستابست از آغاز تا امروز و تشریح روند توسعه شرکت با ارائه فایل‌های پاورپوینت که از مستندات این وقایع تهیه شده بود و گواهی بر این امور می‌داد، توضیحات را برای حضار ملموس‌تر کرد. در ادامه جناب آقای شهبازی با پرسش چرا ویستابست؟ در خصوص ویژگی‌های ویستابست برای حاضرین همراه پاورپوینت، گزارش مبسوطی ارائه کرد که این گزارش شامل کیفیت مواد و محصول و نیروی انسانی متخصص و برندینگ بود .
در انتها نیز به مدت دوساعت و سی دقیقه پرسش و پاسخ بین مسئولین و نمایندگان به انجام رسید که تمامی نظرات و انتظارات برای پیشبرد بهتر و روزافزون این خانواده ارائه شده. همچنین مشکلات و پیشنهاداتی بیان شد که قرار است در آینده نزدیک رسیدگی شود.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هشتم، شماره 85،آبان ماه 1393


 

ثبت نظر

ارسال