چهارمین همایش و نمایشگاه نما و ششمین نمایشگاه ساختمان پایدار

پنجره‌ایرانیان؛ چهارمین همایش و نمایشگاه نما و طراحی داخلی و ششمین همایش و نمایشگاه ساختمان پایدار آذرماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو (محل نمایشگاه‌های شهرداری) برگزار می‌شود.
  • چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت 10:37

به گزارش صما، پس از برگزاری موفق پنجمین نمایشگاه و همایش «ساختمان پایدار» هم‌زمان با سومین رویداد “نما، هویت شهر ما” که در سال گذشته با ثبت‌نام و شرکت بیش از ۲۰۰۰ مخاطب در ۴۰ کارگاه آموزشی و حضور حدود ده هزار متخصص، سازنده، معمار و تولیدکننده و مشارکت بیش از ۱۵۰ شرکت در حوزه معماری، نما و ساختمان پایدار در نمایشگاه بزرگ جانبی این برنامه برگزار شد، هم‌اکنون دبیرخانه رویداد دور بعدی آن را در دست اجرا دارد.

بر همین اساس ششمین نمایشگاه و همایش «ساختمان پایدار» به همراه چهارمین نمایشگاه و همایش “نما، هویت شهر ما” توسط مجتمع رسانه‌‏ای ساختمان، در تاریخ ۹ تا ۱۱ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

ازجمله برنامه‌های این رویداد، اجرای پنل‌های تخصصی با حضور سازندگان و معماران شاخص و مدیران شهری، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه نماهای برگزیده ساختمانی و ساختمان‌های پایدار و همچنین بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی مصالح و فناوری‌های نوین در حوزه نما و ساختمان پایدار است که زمینه را برای حضور گسترده تولیدکنندگان، سازندگان، معماران و کلیه دست‌اندرکاران صنعت ساختمان برای برقراری ارتباط، تعامل و همکاری فراهم خواهد کرد.

نمایشگاه جانبی آثار منتخب معماری پایدار و نماهای شهری از دیگر برنامه‌های این رویداد است. در این نمایشگاه، پروژه‌های اجراشده و همچنین پروژه‌های طراحی‌شده که هنوز به مرحله اجرا نرسیده‌اند، امکان حضور دارند.

ساختمان‌های نوساز، مرمت‌شده، بازسازی‌شده، طراحی‌های شهری، لنداسکیپ و پروژه‌های دیگری که در طراحی به یک یا چند جنبه از جنبه‌های معماری پایدار توجه کرده باشند، مجاز به شرکت در این نمایشگاه هستند. آثاری که بیشترین هماهنگی با معماری پایدار و جنبه‌های مختلف آن از زاویه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و به‌ویژه جنبه زیست‌محیطی را داشته باشند در اولویت قرار خواهند گرفت.

همچنین در حوزه نماهای ساختمانی، فاکتورهایی از قبیل خلاقیت و نوآوری در طراحی نما، ارتباط طرح نما با کلیت معماری پروژه، توجه به محیط پیرامون، بافت شهری و شرایط اقلیمی، نوآوری در کاربرد مصالح نوین و فناوری‌ ساخت و رعایت مقررات و ضوابط شهرداری جزو شرایط شرکت در این نمایشگاه است.


ثبت نظر

ارسال