برگزاری کارگاه و نمایشگاه کمپین «نما، هویت شهر ما» در منطقه 13 تهران

پنجره‌ایرانیان؛ کارگاه و نمایشگاه نمای منطقه 13 با حضور جمعی از مسئولان، طراحان و سازندگان در راستای کمپین «نما، هویت شهر ما» برگزار شد.
  • یکشنبه 24 آذر 1398 ساعت 15:26

پس از سخنرانی رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13 و صالحی، مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران در این مراسم از طراحان و سازندگان برتر منطقه با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد و همچنین به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در کارگاه تخصصی نما اهدا شد. این مراسم میزبان کارگاه‌های تخصصی با عناوین اجرای نمای آجر توسط دکتر حمید جعفریان و تشریح راهنما و موازین طراحی نما توسط مهندس محمدمهدی عابدی بود. همچنین مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه 13 از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه نما بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت‌ها و چالش‌های آنان قرار گرفتند.

گفتنی است، کمپین «نما، هویت شهر ما» توسط مجتمع رسانه‌ای ساختمان (صما) از بهمن‌ماه 97 آغاز به کار کرد و در طول مدت کوتاهی بسیاری از مسئولان، مدیران بخش خصوصی، دانشگاهیان، طراحان و سازندگان به این کمپین پیوستند. این کمپین از مردادماه سال جاری با همکاری معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران اقدام به برگزاری کارگاه و نمایشگاه نما در مناطق 22 گانه تهران کرده است. برگزاری کارگاه آموزشی توسط متخصصان و شرکت‌های فعال در حوزه نما، تقدیر از طراحان و سازندگان برتر مناطق، نظرسنجی انتخاب طرح‌های برتر مناطق توسط شرکت‌کنندگان و صدور گواهی حضور در مراسم از مهم‌ترین بخش‌های کارگاه و نمایشگاه نما به شمار می‌رود.


ثبت نظر

ارسال