دومین جلسه کارگروه صنایع پتروشیمی برنامه ششم برگزار شد

پنجره ایرانیان: وضع موجود صنایع پتروشیمی، ظرفیت تولید مواد پتروشیمی و تراز تولید و مصرف گاز طبیعی در کشور در دومین جلسه کارگروه صنایع پتروشیمی و پایین دستی شورای برنامه ‏ریزی صنعت و معدن برنامه ششم توسعه بررسی شد.
  • دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 10:5

به گزارش خبرگزاری شانا، دومین جلسه کارگروه صنایع پتروشیمی و پایین دستی شورای برنامه ‏ریزی صنعت و معدن برنامه ششم توسعه با حضور منصور معظمی، معاون برنامه ‏ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت و عباس شعری مقدم، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی برگزار شد.

دراین جلسه و طبق برنامه، عملکرد گذشته و وضع موجود زیربخش پتروشیمی و صنایع پایین دستی در قالب فرم‏ های دستورالعمل ابلاغی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نهایی کردن آن برای ارائه به شورا، گزارش آمار ظرفیت، تولید و نیاز آتی مواد پتروشیمی  در صنایع پایین دستی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و گزارش تراز تولید و مصرف گازطبیعی در گذشته و برنامه آینده تولید و اختصاص گاز به صنایع پتروشیمی از سوی وزارت نفت ارائه شد.

چشم‏ انداز جهانی و داخلی تقاضای بخش کشاورزی در محصولات پتروشیمی و چالش‏ های آن با اتکا به تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی در جلسه آینده این کارگروه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، در دومین جلسه کارگروه صنایع پتروشیمی و پایین دستی شورای برنامه ریزی صنعت و معدن برنامه ششم توسعه نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت دفاع و نیروهای مسلح، وزارت رفاه، سازمان مدیریت و برنامه ‏ریزی و تنی چند از فعالان بخش خصوصی حضور داشتند.


ثبت نظر

ارسال