رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

اعطای 3 میلیون وام بلاعوض نوسازی مسکن روستایی

پنجره ایرانیان: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: علاوه بر وام 15 میلیون تومانی با نرخ 4درصد، بنیاد مسکن به خانواده‌های کم‌درآمد وام بلاعوض 3 میلیون تومانی می‌دهد.
  • دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 8:12

به گزارش خبرنگار ایلنا، تابش در حاشیه مراسم سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عمده فعالیت‌های این نهاد در حوزه مسکن روستایی است گفت: توانستیم یک میلیون و هفتصد هزار واحد مسکونی روستایی را نوسازی کنیم.

وی ادامه داد: همچنین 13هزار و 500 میلیارد تومان وام ارزان‌قیمت به متقاضیان ارائه شده که این برنامه در سال جاری هم ادامه خواهد داشت. رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: نوسازی 50 هزار واحد مسکونی روستایی را از سال قبل شروع کرده‌ایم و باید به نوسازی 200 هزار واحد مسکونی در سال برسیم.

تابش با بیان اینکه رقم تسهیلات نوسازی مسکن روستایی 15 میلیون تومان با سود 4درصد است گفت: خوشبختانه در زمینه تامین مالی برای نوسازی واحدهای مسکونی در روستاها مشکلی نداریم.

وی تاکید کرد: خانوار محروم و کم‌درآمد می‌توانند علاوه بر تسهیلات 15 میلیون تومانی از تسهیلات 3 میلیون تومانی بلاعوض هم استفاده کنند.

تابش با بیان اینکه از سایر نهادهای حمایتی مانند بنیاد برکت، بهزیستی، منابع مناطق آزاد برای نوسازی خانه‌های روستایی استفاده می‌کنیم گفت: تامین مسکن کم‌درآمدها در کلانشهرها سخت‌تر از شهرهای کوچک و متوسط است و به طور قطع با این تسهیلات نمی‌توان مشکلات مسکن کم‌درآمدها در کلانشهرها را حل کنیم.

وی درباره تامین مسکن کم‌درآمدها در سال جاری گفت: امسال چیزی حدود 15 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن و 27 هزار واحد مسکونی توسط خیرین برای خانواده‌های کم‌درآمد تامین می‌شود. وی همچنین تاکید کرد: به طور قطع سپرده‌گذاری برای خانواده‌های کم‌درآمد کافی نیست و در تامین مسکن این افراد دولت باید بروز کند.


ثبت نظر

ارسال