مشاور وزیر راه و شهرسازی:

برخورد باساخت‏ و ‏سازهای غیرمجاز سواحل خزر به جدیت نیاز دارد

پنجره ایرانیان: به گفته نماینده وزیر راه و شهرسازی در ساماندهی سواحل، برخورد با ساخت‏ و ‏سازهای غیرمجاز سواحل خزر نیاز به جدیت در کار دارد.
  • دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 10:32

به گزارش ایرنا، حسین معصوم در جلسه شورای حفاظت از بیت‏ المال مازندران در ساری اظهارکرد: ما برای برخورد با ساخت ‏و ‏سازهای غیر مجاز در سواحل خزر نیاز به کار عملیاتی و میدانی داریم و با هماهنگی دستگاه‏ های متولی می‏ توان سواحل را آزاد کرد.

وی اضافه کرد: ما باید هر گونه تعارف را در برخورد با ساخت ‏و ‏سازهای غیرمجاز کنار بگذاریم و با کار عملیاتی برخوردها را با این ساخت ‏و ‏سازها انجام دهیم.

مشاور وزیر راه و شهرسازی از کارکرد دستگاه قضائی مازندران در برخورد با متجاوزان به حریم سواحل این استان قدردانی کرد و گفت: در این استان ساحلی کشور هماهنگی خوبی بین مدیران برای برخورد با ساخت وساز های غیرمجاز وجود دارد و دستگاه قضائی نیز حمایت خوبی از اجرای این کار دارد.

معصوم از مدیران دستگاه‏ های دولتی متولی امر ساماندهی سواحل خزر خواست تا وارد کارزار شوند و قطعا نیز مدیران ملی نیز از آنها حمایت خواهند کرد.

وی افزود: ما قوانین خوبی در مورد برخورد با ساخت ‏و ‏سازهای غیرمجاز داریم و مشکل این است که کار عملیاتی در این زمینه کمتر انجام می شود.


ثبت نظر

ارسال