در آبان ماه امسال:

املاکی‌ها متخلف‌ترین صنف در بخش خدمات شناخته شدند

پنجره ایرانیان: بنا بر اعلام اتاق اصناف ایران بالاترین تخلفات جمع‏ بندی شده مربوط به آبان ماه امسال در بخش کالا مربوط به میوه و مرکبات، نان، تخم مرغ، گوشت مرغ و در بخش خدمات مربوط به مشاوران املاک و آرایشگران است.
  • سه شنبه 17 آذر 1394 ساعت 10:27

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، بر اساس بازرسی ‏های انجام شده از اصناف کشور حدود 20 هزار فقره پرونده برای بررسی تخلفات تشکیل شد. بنا بر این گزارش تمام پرونده ‏های تشکیل شده به سازمان تعزیرات حکومتی یا سازمان ‏ها و اداره ‏های صنعت، معدن و تجارت ارجاع شده است. بیشترین موارد تخلف صنوف در آبان ماه گذشته مربوط به عدم درج قیمت، گرانفروشی و صادر نشدن صورتحساب است.

همچنین بالاترین تخلفات آبان ماه امسال در بخش کالا مربوط به میوه و مرکبات، نان، تخم مرغ، گوشت مرغ و در بخش خدمات مربوط به مشاوران املاک و آرایشگران بود.

آمار عملکرد استان ‏ها در آبان ماه سال 94 در بخش بازرسی از صنوف و برخورد با تخلفات صنفی نشان می ‏دهد که در این دوره، بیش از 11 هزار فقره شکایت توسط واحدهای بازرسی اصناف دریافت شده که حدود 11 هزار فقره از شکایت‏ ها، قابل پیگیری است.

پیش از این علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران گفته بود، بیشترین تخلفات صنوف مربوط به واحدهای بدون پروانه کسب است و اکنون حدود 75 هزار واحد صنفی بدون پروانه کسب در کشور فعالیت می ‏کنند که 73 درصد از شکایات مردم، مربوط به این مراکز است.

 


ثبت نظر

ارسال