مدیرعامل شرکت عمران پردیس به تسنیم خبر داد

تقسیط باقیمانده آورده متقاضیان مسکن مهر

پنجره ایرانیان: مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس از تقسیط باقیمانده آورده متقاضیان مسکن مهر فاز ۱۱ (کوزو) خبر داد و گفت: بر این اساس متقاضیان واحدهای این فاز می‌توانند طی سه قسط باقیمانده آورده خود را تا زمان تحویل پرداخت کنند.
  • سه شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 10:5

حسین رجب‌صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل شماره 3 وزارت راه و شهرسازی قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر فاز 11(کوزو) مشخص شده و به متقاضیان این واحدها اعلام شده است.

وی با تاکید بر این‌که قیمت واحدهای پروژه کوزو 37.5 میلیون تومان و تقریبا قیمت نهایی است، البته اگر اتفاق خاصی در کشور روی ندهد، تصریح کرد: با توجه به سیاست وزارت راه و شهرسازی در کاهش فشار به متقاضیان مسکن مهر، باقیمانده آورده مسکن مهر فاز 11 در سه قسط تقسیط شد و متقاضیان می‌توانند قسط سوم را همزمان با تحویل واحد پرداخت کنند.

به گزارش تسنیم، چند روز پیش شرکت عمران پردیس با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده بود: «قیمت‌های اعلام شده برای واحدهای مسکن مهر فاز 11 (کوزو) نهایی نبوده و مانند سایر فازهای شهر پردیس به‌صورت عالی‌الحاسب محاسبه و اعلام شده است.با عنایت به تعیین قیمت نهایی پروژه شرکت ساختمانی کوزو و اعلام آن به متقاضیان واقع در زون های افتتاح شامل زون های  1،  4 شمالی و 5 ، این اطلاعیه جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی به متقاضیان محترم تنظیم شده است . لازم به توضیح است قیمت های اعلامی به متقاضیان مسکن مهر در فاز 11 به مانند سایر فازهای شهر پردیس تاکنون به‌صورت علی الحساب محاسبه و اعلام شده است و محاسبه قیمت نهایی در راستای عمل به درخواست به حق متقاضیان برای آگاهی از قیمت نهایی صورت گرفته است.»

 

 


ثبت نظر

ارسال