انتقاد از شعازدگی در بازار مسکن

پنجره ایرانیان: عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس٬ با انتقاد از نامشخص برنامه ها و سیاست های دولت برای خروج مسکن از رکود،گفت: اظهارات شعاری و دور از عمل وزیر راه و شهرسازی تاکنون هزینه های بسیاری برای مردم داشته است.
  • سه شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 14:34

عبدالکریم حسین‌زاده  درگفت وگو با خانه ملت٬ با انتقاد از نامشخص بودن برنامه ها و سیاست های دولت برای خروج مسکن از رکود، گفت: تاکنون در حوزه مسکن تنها شاهد اظهارات شعاری دولت بوده ایم.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رویکرد ابتدایی دولت مبنی بر تکمیل پروژه مسکن مهر تدبیر درستی بود اما نتوانست در عمل موفق باشد، افزود: دولت قبل از طرح موضوع مسکن اجتماعی باید آسیب شناسی دقیق از چرایی عدم توفیق مسکن مهر ارایه می کرد تا این پروژه نیز به سرنوشت مسکن مهر دچار نشود.

نمی توان در حوزه مسکن همانند دولت قبل نسخه ای را برای تمامی کشور پیچید

وی با تاکید بر اینکه دولت باید در زمینه مسکن برنامه جامعی ارایه کند، گفت: نمی توان همانند دولت قبل در خصوص مسکن نسخه ای را برای تمامی کشور پیچید و امیدوار بود که آینده بازار مسکن بهبود می یابد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه بازار مسکن در حال حاضر متغیری از وضعیت اقتصاد کشور است، تصریح کرد: متاسفانه نابسامانی وضعیت اقتصاد کشور اجازه خروج بازار مسکن از رکود را نمی دهد.

فرصت آزمون و خطا برای دولت در باب مسکن به پایان رسیده است

حسین زاده با بیان اینکه در باب مسکن فرصت آزمون و خطا برای دولت به پایان رسیده است، افزود: اظهارات شعاری و دور از عمل وزیر راه و شهرسازی تاکنون هزینه های بسیاری برای مردم داشته است.وی با تاکید بر اینکه دولت باید با درنظر گرفتن مشخصه های موجود در کشور اقدام به تهیه طرحی جامع برای مسکن و همچنین رفع مشکلات این حوزه کند،تصریح کرد: پیگیری کورکورانه طرح های مسکن دولت های قبل هیچ کمکی به این حوزه نخواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، شرایط کنونی بازار مسکن را تابعی از شرایط اقتصادی کشور خواند و گفت: در صورتی که شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کشور نباشیم تمامی تلاش ها برای بهبود بازار مسکن،کاری عبث است.عضوهیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: به طور حتم کمیسیون عمران مجلس خواهان حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون برای ارایه برنامه های خود در حوزه مسکن است.


ثبت نظر

ارسال