برگزاری دوره آموزشی فرمولاسیون پی‌وی‌سی

پنجره ایرانیان:مترا آکادمی برای تمام صنعتگران و متخصصانی که به گونه ای با خرید، فرمولاسیون و تولید محصولات پی وی سی نرم سخت و کار دارند، دوره آموزشی برگزار می کند.
  • یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 11:51

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران، محتوای این دوره آموزشی را مواردی همچون؛ انواع نرم کننده ها، اثر نرم کننده ها بر خواص پرکننده ها، پایدارکننده های گرمایی، مواد رنگی، مواد ضد شعله وری، روش های اختلاط مواد، افزودنی های خاص، فرمولاسیون اولیه، مواد روان ساز، فرمولاسیون پروفیل ها و مواد بهبود دهنده استحکام ضربه ای، تشکیل می دهد.

مترا، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی با مفاهیم اولیه فرمولاسیون پی وی سی، آشنایی با اثر افزودنی هایی مانند؛ پایدار کننده ها، نرم کننده ها، روان کننده ها، پرکننده ها، مواد اسفنجی کننده و دیگر افزودنی ها بر خواص پی وی سی، عنوان کرده است.

بر اساس این گزارش، محمد صبرآموز کارشناس ارشد مهندسی پلیمر از دانشکاه صنعتی امیر کبیر که سابقه 12 سال تدریس را در کارنامه دارد، مدرس این دوره خواهد بود.تاریخ برگزاری این دوره آموزشی 15 و 16 بهمن ماه سال جاری است که به صورت تئوری برگزار خواهد شد.علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88376010 الی 19 داخلی 317 تماس بگیرند.


ثبت نظر

ارسال