امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن با انبوه‌سازان

پنجره ایرانیان:با هدف گسترش همکاری و ارتقای تعامل بین بانک مسکن و صنایع وابسته به بخش مسکن، با تلاش مدیریت بانک مسکن در استان اصفهان، تفاهم‌نامه همکاری بین بانک و انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان منعقد شد.
  • چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 9:57

به گزارش باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، مهدی کریمی مدیر شعب بانک مسکن در استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی در بخش مسکن، با ارایه خدمات و پرداخت تسهیلات، از نهاد مالی این بخش محسوب شده و این امر نشان دهنده وجود پیوند بین بانک و صنایع وابسته به صنعت ساختمان است. وی با بیان اینکه بخش مسکن با صدها شغل و صنعت به طور مستقیم و غیرمستقیم مرتبط است، اظهار داشت: صنعت ساختمان بخش بزرگی از بدنه اقتصادی کشور است و می‌تواند اقتصاد کشور را یک گام به جلو ببرد.

از همین‌رو تقویت پیوند بانک مسکن و صنوف مرتبط با بخش ساختمان، یکی از برنامه‌های این بانک در سال جاری و مستلزم ایجاد ارتباط و همکاری دوسویه است. کریمی با بیان اینکه صنعت ساختمان، صنعتی پیشران است و می‌تواند 260 تا 360 صنعت دیگر را فعال کند، یادآور شد: فعالیت در بخش مسکن و به ویژه در بخش مستغلات و خدمات صنعت ساختمان به طور مستقیم و غیرمستقیم حدود 21 درصد از تولید ناخالص داخلی را از آن خود کرده و همچنین 10 درصد از اشتغال کشور در این بخش متمرکز شده است.

‌مدیر شعب اصفهان افزود: آمارها نشان دهنده نقش محرک و بسیار تأثیرگذار این صنعت در توسعه اقتصادی کشور است و می‌توان از هم‌افزایی ایجاد شده برای تحقق مأموریت اصلی بانک، از جمله تأمین مالی ساخت و ساز بهره برد. بر اساس این گزارش، با امضای تفاهم‌نامه انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان بابانک مسکن ، انبوه‌سازان به عنوان تولید‌کننده مسکن و بانک به‌عنوان نهاد تخصصی مالی قادر خواهند بود تعاملات و همکاری‌های نزدیکی داشته و باعث اثر فزاینده در تحرک ساخت و ساز شوند.


ثبت نظر

ارسال