پنجـره‌ ایرانیان  فقط  «یـکی» است

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم ، شماره 74، آذرماه 1392

نشریه پنجره‌ایرانیان، فقط یکی است و مسوولیت امور آگهی‌های نشریه پنجره‌ایرانیان، به طور مستقیم زیرنظر دفتر این نشریه بوده و مسوولیت محتوای مطالب با مدیریت و سردبیری نشریه پنجره ایرانیان است
  • جمعه 1 آذر 1392 ساعت 16:1

به استحضار می‌رساند با توجه به این که نشریات زیادی در صنعت در و پنجره یو پی وی سی با نام های مشابه منتشر می شوند این ذهنیت ایجاد شده که نشریات یادشده، همان ماهنامه تخصصی و اطلاع رسانی پنجره ایرانیان است که بیش از 7 سال از انتشار منظم آن می‌گذرد. توضیح اینکه نشریه پنجره ایرانیان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و هیچ‌گونه وابستگی به سازمان، ارگان و یا شرکت خاصی ندارد و به طور کاملا مستقل توسط بخش خصوصی منتشر می‌شود.

بدیهی‌است به دلیل احتمال تشابه اسمی و یا شباهت ظاهری برخی نشریات با نخستین ماهنامه تخصصی صنعت در و پنجره ایران با عنوان پنجره ایرانیان، برخی شرکت‌ها و فعالان صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران دچار اشتباه شوند و حسب گزارش‌های دریافتی این مساله باعث شده تا با مشکلاتی در زمینه همکاری با این نشریه شوند.

بدین وسیله رسما اعلام می‌گردد که ماهنامه پنجره ایرانیان با هیچ نشریه دیگری ارتباط کاری و تشکیلاتی ندارد و مدیریت، سردبیری و سازمان آگهی‌های نشریه پنجره ایرانیان تنها و تنها در دفتر نشریه مستقر بوده و فعالان صنعت در و پنجره ایرانیان می‌توانند از طریق تلفن‌های 33-44489429 با این نشریه در ارتباط باشند و در غیر این صورت مسوولیتی در قبال اشتباهات احتمالی در نتیجه همکاری با دیگر نشریات متوجه این ماهانه نخواهد بود. بنابراین تاکید می‌شود که نشریه پنجره‌ایرانیان، فقط یکی است و مسوولیت امور آگهی‌های نشریه پنجره‌ایرانیان، به طور مستقیم زیرنظر دفتر این نشریه بوده و مسوولیت محتوای مطالب با مدیریت و سردبیری نشریه پنجره ایرانیان است که توسط جمعی از شناخته شده ترین روزنامه نگاران و خبرنگاران محتوی هر شماره تهیه و منتشر می شود.

نشریه پنجره ایرانیان فقط "یکی" است و نمونه مشابه و شعبه دیگری هم ندارد!

با سپاس

مدیریت ماهانه پنجره ایرانیان


نظرات

مهدی

آیا پنجره ایرانیان همون مجله پنجره است که آقای شیری مدیرشه

شیری

باسلام وتشکرازتوجه شما بله نشریه پنجره ایرانیان همان نشریه پنجره است واگه به لگو نشریه وصفحه های نشریه توجه کنیدمتوجه این موضوع می شوید که نام کامل این نشریه پنجره ایرانیان است. امیرشیری

ثبت نظر

ارسال