پنجره دیبا؛ هنرایرانی با کیفیت برتر

پنجره ایرانیان: حضور مستمر و منحصر به فرد شرکت پنجره دیبا، از تولیدکنندگان نسل‌ جدید در و پنجره‌های آلومینیومی و اجرای نماهای ساختمانی و مشارکت جدی در تمامی نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی نشانه چیست؟
  • پنجشنبه 8 مرداد 1394 ساعت 16:17

حضور مستمر و منحصر به فرد شرکت پنجره دیبا، از تولیدکنندگان نسل‌ جدید در و پنجره‌های آلومینیومی و اجرای نماهای ساختمانی و مشارکت جدی در تمامی نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی نشانه چیست؟ سازندگان ساختمان‌ها و مردم از این امکان بهره‌مند می‌شوند که در ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مدیریت و کارشناسان شرکت پنجره دیبا، افزون بر آشنایی از آخرین محصولات و آگاهی از توانمندی‌های این شرکت همواره در رقابت، از خلاقیت‌ها و ایده‌های جدید در استفاده از در و پنجره‌های آلومینیومی و همچنین نماهای ساختمانی اطلاع کسب کنند؛ چه اینکه قرار گرفتن در فهرست حامیان مالی اکثر نمایشگاه‌های تخصصی صنعت ساختمان و البته صنعت در و پنجره، خود مهر تاییدی است بر مسئولیت و برنامه بلند‌مدت پنجره دیبا برای نمایش آخرین فناوری‌ها و ابتکارات و ارتقای سطح انتظارات و مطالبات از شرکت‌های پیشرو و مبتکر و خلاق. نه فقط مهندسان ساختمان و سازندگان و سرمایه‌گذاران، بلکه مردم عادی از این فرصت بهره‌مند می‌شوند که در جریان بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی مرتبط با صنعت ساختمان، تفاوت‌ها و مزیت‌های شرکت‌های پیشتاز و همیشه مصمم در رقابت واقعی، را دریابند و انتخاب بهتر و دقیق‌تری داشته باشند. مهندس آرش فرخ، مدیرعامل شرکت پنجره دیبا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان به این سوال پاسخ می‌دهد که هدف از حضور مستمر و نو آوری ها در نمایشگاه‌های تخصصی در سال‌های اخیر چیست؟ او می‌گوید: تمامی سیاست‌ها و برنامه‌های تدوین شده ازسوی مدیریت شرکت ، با در نظرگرفتن منافع و اهداف طولانی مدت این شرکت می‌باشد و هرگز برنامه‌ای بدون در نظر گرفتن نظرات و پیشنهادات و انتقادات این مجموعه ارزشمند تدوین نمی‌گردد. این گفتگو را بخوانید:

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید

راز حضور مستمر و چشمگیر شرکت پنجره دیبا در نمایشگاه‌های تخصصی مرتبط با صنعت ساختمان چیست؟
ما دو برنامه تصویب کرده‌ایم که اکنون در انتهای برنامه اول هستیم؛ در همین راستا قصد داریم که پس از اجرای این دو برنامه ، جایگاه شرکت پنجره دیبا را در راس 10 برند برتر کشور قرار دهیم که این مهم به کمک دانش فنی و تجربه کارشناسان ارزشمند این شرکت در حال ثمر دادن است؛ به نحوی که شاهد یک جهش کیفی چشم گیر درمحصولات باشیم و در عمل شاهد برآورده شدن هدف پنجره دیبا در استقرار سیستم کیفی محصولات و خدمات هستیم که مصداق عملی آن رضایت مشتریان پنجره دیباست. البته این جهش بلند که با استعانت از خداوند به تحقق پیوسته است خواست تمامی دوستان ما در مجموعه پنجره دیبا می‌باشد. ولذا مدیریت وکارشناسان مجرب شرکت، بهبود مستمر درمباحث کیفی وتولید محصولات شرکت را خواستارند و هیچگونه حد و مرزی جهت توقف درمباحث فوق‌الذکر قابل قبول نخواهد بود. البته درمقوله کیفیت، پارامترهای مهمی چون مواد اولیه، فرآیند تولید وچگونگی اجرا و نصب محصول و در نهایت خدمات پس ازفروش ازعوامل بسیارمهم و اثرگذار محسوب می‌شوند و لذا تمامی هم وغم و تلاش مدیران وپرسنل پنجره دیبا، ارایه محصولات با کیفیت بالاتر و با طراحی خوب و زیبا می‌باشد.
خطوط تولید شما در پنجره دیبا چگونه عمل می‌کند؟
شرکت پنجره دیبا همواره با بهره گیری از بهترین ماشین آلات جدید وتهیه مواد اولیه پنجره‌های ترمال بریک آلومینیومی و آلومینیوم چوب در تلاش برای تولید فراتر از استانداردهای رایج است. خوشبختانه با زیرساخت‌هایی که در پنجره دیبا تدارک دیده شده و پرسنل مجرب این شرکت ظرفیت تولید محصولات، از رشد قابل قبولی برخوردار است، اما به دلیل توانایی فراوان همکاران شرکت و تلاش و کوشش اعضای خانواده بزرگ پنجره دیبا در ارایه یک محصول با کیفیت و اهمیت به رضایت مشتری، همواره تقاضا برای محصول پنجره دیبا بیشترازعرضه بوده؛ شایان ذکر است که صادرات را به شکل کاملا برنامه ریزی شده پیگیری خواهیم کرد و اکنون پس از کشور عراق سعی داریم به کشورهای حاشیه خلیج فارس نزدیک شویم.
از نظر شما صنعت در و پنجره در سال گذشته با چه مشکلاتی روبرو بوده است؟
همان‌طورکه مستحضرهستید، نه تنها صنعت در و پنجره وشیشه، بلکه تمامی صنوف شاغل درصنعت کشورمان با وضعیت بسیار استثنایی وچالش‌برانگیزی درماه‌های اخیرمواجه بوده‌اند.
نوسانات شدید نرخ ارز، افزایش شدید قیمت مواد اولیه، سختی تأمین مواد اولیه مطلوب، سیاست‌های روزمره و نادرست، تحریم‌های نفس‌گیر، باعث شده تا متأسفانه حضور درمیدان تولید امروزه مشابه حضور در میدان جنگ باشد و هر روزه شاهد تلفات وجراحات فراوانی دراین میدان هستیم.
وضعیت کنونی نمایندگی‌های فروش و ارایه خدمات به مشتریان به چه نحوی است و آیا از سیاست اعطای نمایندگی راضی هستید؟
مجموعه پنجره دیبا، یک دیدگاه کاملا استراتژیک دارد و ابدا احساسی عمل نمی کنیم ودر هر مقوله ای با اسکن کامل بازار و کشف نیازهای بازار دست به کار می شویم. پنجره دیبا یک مجموعه واحد بوده ودرتمامی موفقیت‌ها یا مشکلات و سختی‌ها همگی درکنارهم و همه عضو یک خانواده محسوب می‌شوند. لذا تمامی سیاست‌ها و برنامه‌های تدوین شده ازسوی مدیریت شرکت، با در نظرگرفتن منافع و اهداف این شرکت می‌باشد و هرگز برنامه‌ای بدون در نظر گرفتن نظرات و پیشنهادات و انتقادات این مجموعه تدوین نمی‌گردد. یادآوری می کنم که ارتباط صمیمانه و حرفه‌ای بین مدیریت و همکاران بصورت چشمگیری همواره برقرار می‌باشد.
برنامه شما برای حضور موفق و مؤثر در نمایشگاه آینده صنعت در و پنجره ایران چیست و چه خبر خوشی برای مشتریان دارید ؟
وقتی نام شرکت پنجره دیبا به عنوان تنها دارنده ی گواهینامه محصول برتر در و پنجره آلومینیومی منطبق با معیارهای جهانی ارزیابی شده است، دیگر برخی از هزینه‌ها اجتناب ناپذیر است. واقعیت این است که برند پنجره دیبا در نتیجه طراحی، تدوین و برنامه‌ریزی و البته اجرای دو برنامه اکنون در جایگاه رفیع این صنعت قرار گرفته و بحث حمایت مالی از نمایشگاه و نمایشگاه‌های مختلف هم در راستای سیاست‌های کلی شرکت انجام می‌پذیرد.
مدیریت و همکارانمان در پنجره دیبا برای حضور در نمایشگاه‌ها، برنامه مدون و مفصلی داشته وهم اکنون همکاران بنده درشرکت در حال جنب و جوش و تلاش فراوان تر برای حضور مقتدرانه و با برنامه درنمایشگاه‌های پیش‌رو هستند. این حضور به جهت حفظ اعتبار برندمان و حفظ جایگاه موجود و رسیدن به اهداف والاتر در آینده می باشد و باید یادآور شوم که ما همواره در نمایشگاه‌های مختلف با رونمایی ازدستاوردها و محصولات جدید حضور پیدا می‌کنیم.
و سخن پایانی شما؟
ضمن قدردانی وتشکر فراوان ازنشریه وزین و محترم «پنجره‌ایرانیان» پیشنهاد می‌کنم که با پرداختن به مقالات علمی و درج مباحث آموزشی در پیشبرد صنعت درو پنجره هم میهنان را در داشتن پنجره ای مطلوب تر یاری فرمایید.

نشریه پنجره ایرانیان - سال هشتم - شماره 92 - خرداد 94


ثبت نظر

ارسال