در سال ۲۰۱۸ محقق می شود:

ساخت بزرگترین مزرعه بادی دریایی جهان در بریتانیا

پنجره ایرانیان: بریتانیا ساخت بزرگترین مزرعه بادی دریایی جهان را در دریای ایرلند آغاز کرده است.
  • سه شنبه 12 آبان 1394 ساعت 9:14

به گزارش خبرگزاری مهر، انرژی ‏های تجدیدپذیر را انرژی برگشت پذیر نیز می ‏نامند و به انواعی از انرژی ‏ها گفته می ‏شود که بر خلاف انرژی‌‏های تجدیدناپذیر قابلیت بازگشت مجدد به طبیعت را دارند. در سال‌‏های اخیر و با توجه به اینکه منابع انرژی تجدیدناپذیر رو به اتمام هستند این منابع مورد توجه قرار گرفته‌‏اند.

نگرانی درباره تغییرات زیست محیطی در کنار افزایش قیمت روز افزون نفت و اوج تولید نفت و حمایت دولت‌‏ها باعث رشد روز افزون وضع قوانینی می‌‏شود که بهره‌‏برداری و تجارتی کردن این منابع تجدید پذیر را تشویق می‌‏کنند. بریتانیا از ساخت بزرگترین مزرعه بادی دریایی جهان خبر داده که توسط یک شرکت دانمارکی ساخته خواهد شد. این مزرعه بادی در دریای ایرلند و در ۱۹ کیلومتری منطقه Cumbria ساخته خواهد شد.

 شرکت دانمارکی دانگ در ادامه آورده است، بخش‏ های مهم این پروژه ۶۶۰ مگاواتی به اتمام رسیده و پیش‏ بینی می ‏شود که این مزرعه بادی دریایی جهان در سال ۲۰۱۸ میلادی آماده بهره برداری خواهد بود. محققان از توربین‏ های بسیار قدرتمند و منحصر به‏ فردی برای این مزرعه استفاده خواهند کرد تا با استفاده از این مزرعه بتوانند برق  ۵۰۸۹ مگاواتی در اختیار داشته و همینطور نیاز ۱۲.۵ میلیون نفر از شهروندان بریتانیایی را تامین کند.


ثبت نظر

ارسال