گزارش اختصاصی پنجره ایرانیان از پنجمین نمایشگاه در و پنجره شیراز؛

پنجره ‏ای رو به کوچه باغ های شیراز

پنجمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته شیراز از 30 آذر تا 3 دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان فارس برگزار شد. در این نمایشگاه که با هفتمین نمایشگاه مصالح، تجهیزات و فناوری‌های ساختمان، نهمین نمایشگاه انبوه‌سازی، املاک و مستغلات و اولین نمایشگاه آسانسور، بالابرها و پله‌برقی هم‌زمان بود، شرکت‌های مختلفی از سراسر کشور به ارائه آخرین دستاوردهای خود پرداختند.
  • یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 9:31

اگرچه شب اول نمایشگاه با شب یلدا مصادف شده بود و بسیاری از مشارکت‌کنندگان دلیل استقبال ضعیف از نمایشگاه را این مسئله می‌دانستند اما در شب‌های آتی رفته‌رفته بر میزان استقبال بازدیدکنندگان افزوده شد و فضای نمایشگاه شیراز رنگ و بوی بهتری گرفت. سالن سرو در مجموعه نمایشگاهی شیراز میزبان شرکت‌های فعال صنعت در و پنجره بود و شرکت‌های مختلفی درزمینه انواع پروفیل یو.پی.وی.سی، ورق‌های ام.دی.اف، نئوپان و لمینیت، انواع پنجره‌ها، انواع درهای اتاقی و ضد سرقت، درهای اتوماتیک، ماشین‌آلات، ابزار تولید و مونتاژ در و پنجره، انواع شیشه، انواع قفل ساده و اتوماتیک، انواع دربازکن، آیفون تصویری، ریموت، سیستم‌های کنترل تردد، کرکره‌های صنعتی و فروشگاهی، انواع یراق‌آلات و دستگیره، مهندسی، نصب و اجرا، مراکز علمی و نشریات مربوطه در این سالن به ارائه آخرین دستاوردهای خود به بازدیدکنندگان پرداختند.

گروه خبری نشریه پنجره‌ایرانیان مانند سایر نمایشگاه‌های در و پنجره، در این نمایشگاه نیز ضمن برپایی غرفه و پذیرایی از بازدیدکنندگان، گفتگوهایی با مدیران شرکت‌های حاضر در نمایشگاه انجام داد که مشروح این گفتگوها را در ادامه باهم می‌خوانیم. سوالات زیر به‌صورت مشترک از این عزیزان پرسیده شد:

1. ضمن معرفی شرکت و زمینه کاری آن، اگر محصول جدیدی در نمایشگاه عرضه کردید، درباره آن توضیح دهید.

2. میزان استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

3. از نحوه ارائه خدمات مجری برگزارکننده نمایشگاه راضی بودید؟

4. برای بهتر برگزار شدن نمایشگاه‌های تخصصی چه پیشنهادی دارید؟

برای مشاهده فایل پی دی اف کامل کلیک کنید.

 نشریه پنجره ایرانیان-سال دهم-شماره 112-بهمن95

 


ثبت نظر

ارسال