با همکاری ایستاوین، SIEGENIA و GlobAlum برگزار شد؛

سمینار مهندسی نما و پوسته‌های نوین ساختمانی در شیراز

  • یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 17:25

سمینار تخصصی مهندسی نما و پوسته‌های نوین ساختمانی با مشارکت و همکاری شرکت‌های ایستاوین، SIEGENIA و GlobAlum از ساعت 16 تا 22 روز یکشنبه 28 مهرماه 1398 در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد. مباحثی مانند نماهای کرتین‌وال، بازشوهای هوشمند، پنجره‌های استاندارد و پوشش‌های ETFE ازجمله محورهای این سمینار بود که توسط مدیران و کارشناسان شرکت‌های ایستاوین، SIEGENIA و GlobAlum برای حاضرین ارائه شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پنجره‌ایرانیان، در بخش ابتدایی سمینار و پس از پخش سرود ملی و صحبت‌های مجری، مهندس شریعت‌زاده، مدیر فروش مجموعه ‌ایستاوین برای عرض خیرمقدم و تشریح اهداف سمینار پشت تریبون قرار گرفت.

مهندس شریعت‌زاده پس از خوش‌آمد گویی به حضار با اشاره به بانیان و همکاران برگزارکننده سمینار گفت: این سمینار با همکاری شرکت‌های والاد با مدیریت مهندس فریور و برند GlobAlum (GA)، شرکت زرین نقش مهشاد نماینده رسمی SIEGENIA آلمان در ایران با مدیریت مهندس جمشیدی و مجموعه ‌ایستاوین با مدیریت مهندس آزادی در راستای معرفی نماها و پوسته‌های نوین ساختمانی و امکانات و مزایای این نماها برگزار شده است.

مدیرفروش ایستاوین با اشاره به ضعف‌های عمده و ساختاری که مبحث مهندسی نما در مراجع آکادمیک و دانشگاهی دارد عنوان کرد: به دلیل عدم توجه جدی به مباحث مهندسی نما و علم روز پوسته‌های نوین ساختمانی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی، مجبوریم که بیشتر دانش و تجربه خودمان را در این زمینه از جاهای دیگر و در بستر کارهای اجرایی به دست بیاوریم. برگزاری چنین سمینارهایی نیز در همین راستا ارزیابی و اجرایی می‌شود تا بخش کوچکی از این کمبودها را به‌نوعی جبران کند.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال سیزدهم-شماره 146 - آذر 98

 

 


ثبت نظر

ارسال