در گفتگوی اختصاصی پنجره ایرانیان با فعالان صنعت در و پنجره در پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران مطرح شد:

اینجا فقط هوا گرم است!!

پنجره ایرانیان: پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران در مرداد ماه امسال در محل نمایشگاه ‏های بین‏ المللی تهران برگزار شد.
  • دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 10:38

 در این دوره از نمایشگاه 1200 شرکت داخلی و خارجی از 25 کشور شرکت کرده بودند. این نمایشگاه که بزرگترین رویداد فعالان  صنعت ساختمان کشور است مانند همیشه با عکس ‏العمل ‏های متفاوتی روبرو بود. خبرنگار پنجره ایرانیان به رسم هر ساله در این نمایشگاه به سراغ فعالان صنعت در و پنجره حاضر در این نمایشگاه رفت و با آنها به گفتگو نشست.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

آنچه از برآیند نظرات این افراد می ‏توان برداشت کرد، عملکرد ضعیف برگزارکنندگان نمایشگاه و عدم رضایت اکثریت این افراد است. البته نمی ‏توان انکار کرد که برگزاری نمایشگاهی با این وسعت و تنوع، کار بسی دشوار و امکان به دست آوردن رضایت همه شرکت کنندگان کاری مشکل است. اما نباید از نظر دور داشت که شرکت ‏هایی که برغم شرایط نامساعد بازار هزینه‏ های سنگین حضور در این نمایشگاه ‏ها را متقبل می‏ شوند، نیز انتظاراتی دارند؛ که اگر برآورده ساختن همگی آنها غیرممکن می‏ نماید، تامین خواست ‏های عمومی و حداقلی آنها نیز غیرمنطقی به نظر نمی رسد. نشریه پنجره ایرانیان در سرمقاله شماره پیشین خود تا حدی به این موضوع پرداخت و در اینجا نیز دیدگاه ‏های فعالان صنعت در و پنجره را منتشر می ‏سازد. باشد که در دوره‏ های آتی شاهد بهبودی حداقلی در شرایط موجود باشیم. خبرنگار پنجره ایرانیان در گزارش خود سه پرسش را از فعالان صنعت در و پنجره پرسید که در ادامه پاسخ این دوستان از نظرتان می‏ گذرد.
پرسش 1: در مورد فعالیت‏ های شرکت خود توضیح دهید.
پرسش 2: با چه هدفی در این نمایشگاه حضور به هم رساندید و آیا محصول جدیدی در این نمایشگاه ارائه کرده ‏اید؟
پرسش 3:‏ ارزیابی شما از پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران چیست؟

نشریه پنجره ایرانیان ــ سال هشتم ــ شماره 96 ــ مهر 94


نظرات

سارا تقی نژاد نمین

نمایشگاه صنعت ساختمان مرداد 1394 با غفلت از هدف اصلی که ارائه جدیدترین تکنولوژی روز و ترغیب سرمایه گذاری خارجی و همچنین حمایت از تولیدات داخلی می بایست صورت گرفت در ضمن برگزارکنندگان با جهت دهی درست می توانند به شرکتها یاری رسانند تا حضور موثرتری در این گونه گردهمایی ها شوند . در این نمایشگاه با تعداد زیاد غرفه و عدم ساماندهی درست و خدمات دهی مناسب مواجه بودیم . توسعه سرمایه گذاری دارابی / کارن ماشین

ثبت نظر

ارسال