از «هافمن» در بیست و یکمین جشنواره تولید ملی تقدیر شد

بیست و یکمین جشنواره تولید ملی_افتخار ملی با حضور مقامات و مسئولین کشوری، مدیران و فعالان عرصه تولید و صنعت کشور آخرین روز بهمن‌ماه در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
  • یکشنبه 6 اسفند 1402 ساعت 7:57

به گزارش پنجره‌ایرانیان، بیست‌ویکمین جشنواره تولید ملی و افتخار ملی در حالی در سالن جلسات اتاق بازرگانی ایران برگزار شد که آقا محمدی (رئیس گروه اقتصادی دفتر رهبر انقلاب)، جهرمی (سخنگوی دولت)، اکبری (رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی)، نگاهداری(رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس) و تنی چند از مدیران و فعالان بخش تولید و صنعت کشور در آن حضور داشتند.

جشنواره تولید ملی، قدیمی‌ترین رویداد بخش تولید و تجارت کشور است و هدف اصلی از برگزاری این جشنواره ایجاد یک فضای گفتاری برای حل چالش‌ها، دغدغه‌ها و بحران‌های بخش صنعت و معدن و انتقال آن به حاکمیت است. در این جشنواره برترین تولیدکنندگان براساس ارزیابی‌های صورت گرفته و شاخص‌های مدنظر معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند. لازم به ذکر است در جشنواره امسال دو بخش جدید در قسمت اهدای جوایز اضافه شد و از برترین شهرک‌های صنعتی و سفیران کار و تولید نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

در پایان این همایش نیز از 63 واحد تولیدی برتر تقدیر به عمل آمد و از گروه تولیدی هافمن  به‌عنوان برگزیده این جشنواره با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

برگزیدگان غالبا واحدهای تولیدی فعال در حوزه‌های مختلفی همچون «لوازم‌خانگی، صنایع غذایی، اسباب‌بازی و لوازم سرگرمی، معادن، زیورآلات، خدمات فنی و مهندسی، صنایع الکترونیک، تجهیزات و مصالح ساختمانی، وسایل نقلیه موتوری، تجهیزات حمل‌ونقل، بازیافت، محصولات دارویی و بهداشتی، ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات، محصولات کانی غیرفلزی، ساخت فلزات اساسی، فرآورده‌های حاصل از نفت و پتروشیمی، ساخت مواد و محصولات شیمیایی، محصولات لاستیکی و پلاستیکی، منسوجات، محصولات چوبی به‌جز مبل، ابزار پزشکی، ماشین‌آلات دفتری و حسابداری، ماشین‌آلات و دستگاه‌های برقی، شهرک‌های صنعتی و غیره» بودند.

 


ثبت نظر

ارسال