برگزاری دوازدهمین جایزه معماری ایران با حمایت ویستابست

پنجره‌ایرانیان؛ دوازدهمین «جایزه معماری و معماری داخلی ایران» و نهمین مراسم تقدیر از «معمار معاصر ایران» 4 مهرماه سال جاری با حمایت شرکت ویستابست در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
  • سه شنبه 9 مهر 1398 ساعت 22:28

مراسم دوازدهمین جایزه معماری و معماری داخلی ایران روز پنج‌شنبه 4 مهرماه سال جاری در سالن همایش کتابخانه ملی ایران برگزار شد و طی آن برندگان و تقدیرشدگان این دوره جایزه معماری و معماری داخلی ایران معرفی ‌شده و جوایز خود را دریافت کردند. در این مراسم همچنین از مهندس سید محمد بهشتی به‌عنوان نهمین معمار معاصر ایران تجلیل شد.

«جایزه معماری و معماری داخلی ایران» در حال حاضر یکی از مهم‌ترین جایزه‌های معتبر معماری در سطح کشور است که به‌صورت سالیانه برگزار می‌شود و دوازدهمین دوره این جایزه مهرماه 1398 برگزار شد. فصل‌نامه معماری و ساختمان از سال 1387 جایزه معماری و معماری داخلی ایران را برگزار کرده است. تاکنون دوازده دوره این جایزه در مهرماه هرسال برگزار و شماره‌های اختصاصی فصل‌نامه معماری و ساختمان با موضوع فوق‌الذکر منتشرشده است.

دوازدهمین جایزه معماری و معماری داخلی ایران با حمایت شرکت ویستابست، تولیدکننده پروفیل‌های دروپنجره یو.پی.وی.سی برگزار شد.

گفتنی است، مشروح این رویداد در شماره آتی نشریه پنجره‌ایرانیان منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال