برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در گلستان

پنجره‌ایرانیان؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در استان گلستان با حضور ۴۶ شرکت در محل دائمی نمایشگاه‌های استان در گرگان برگزار شد.
  • چهارشنبه 16 تیر 1400 ساعت 12:6

به گزارش ایرنا، حسین طلوعیان در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنعت ساختمان اظهار داشت: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان چهارم تیرماه با حضور 46 شرکت تولیدی از استان‌های تهران، گلستان، خراسان رضوی، مازندران و آذربایجان غربی و میهمانان خارجی در گرگان افتتاح شد.

وی گفت: در این نمایشگاه شرکت‌های تولیدی، کالاهای خود را در گروه‌هایی مانند تاسیسات ساختمانی، درب و پنجره، کاشی و سرامیک، محصولات بتونی، تجهیزات برقی، سیستم‎‎های هوشمند، دستگاه ساخت‌وساز میلگرد، کامپوزیت ویژه نما، دکوراسیون داخلی، انواع پمپ ساختمان، تصفیه آب و چمن مصنوعی در فضایی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع به نمایش گذاشتند.

طلوعیان از حضور یک هیئت تجاری 10 نفره کشور قزاقستان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این هیئت تجاری در قالب سه گروه تخصصی حوزه صنعت ساختمان با هماهنگی نمایندگی وزارت امور خارجه، دفتر سرکنسولگری قزاقستان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان و معاونت اقتصادی استانداری گلستان برای تقویت مبادلات تجاری به این استان سفر کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ارزش مبادلات استان گلستان با قزاقستان سال قبل باوجود شیوع ویروس کرونا، 25 میلیون دلار بود.

وی در خصوص ازسرگیری برپایی نمایشگاه در گلستان گفت: با مجوز اخیر ستاد ملی کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، نمایشگاه‌های تخصصی در شرایط نارنجی و زرد شیوع کرونا برای بازدید متخصصان به‌صورت محدود برگزار می‌شود.


ثبت نظر

ارسال