نمایشگاه بین‌المللی صنعت پنجره pencere استانبول ترکیه 2020

پنجره‌ایرانیان؛ نمایشگاه بین‌المللی صنعت پنجره pencere در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.
  • سه شنبه 10 دی 1398 ساعت 11:28

نمایشگاه بین‌المللی صنعت پنجره pencere ترکیه 2020، در تاریخ 4-7 مارس (14 تا 17 اسفند 98) در شهر استانبول در محل نمایشگاه بین‌المللی استانبول (ترکیه) برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنعت پنجره استانبول مهم‌ترین نمایشگاه تجاری صنعت پنجره در منطقه اوراسیا است. در این نمایشگاه طیف گسترده‌ای از محصولات از قبیل پنجره‌ها، پروفیل‌های پنجره، انواع کرکره، مواد خام اولیه و محصولات و لوازم کمکی، مکانیزم، سیستم‌های نما، عایق و آلومینیوم و فن‌آوری پردازش کامپوزیت ارائه می‌شود.

نمایشگاه Eurasia Window Fair بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت پنجره در ترکیه و منطقه خاورمیانه است که ۵۵٠٠٠ فعال حرفه‌ای این حوزه را از حدود ١٠٠ کشور دنیا به خود جذب می‌کند و بستر تجاری بی‌نظیری فراهم می‌آورد. ٦٩% از بازدیدکنندگان این نمایشگاه از کشورهای همسایه، خاورمیانه، آفریقا و آسیا جنوبی و مرکزی هستند.

در حال حاضر، نمایشگاه پنجره استانبول، با نمایشگاه شیشه و در (Glass Expo - Door Expo) به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود که این نمایشگاه‌ها نیز در ترکیه پیشرو هستند. این سه نمایشگاه برای صنعتگران، معماران و پیمانکاران، بستری تجاری و منبعی بی‌نظیر فراهم می‌کنند تا بتوانند طیف جامعی از محصولاتشان را در آن بیابند.

 


ثبت نظر

ارسال