حضور واناوین در نمایشگاه «کمیته نما، هویت شهر ما» در شهرداری منطقه 5

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت واناوین در کارگاه و نمایشگاه «کمیته نما، هویت شهر ما» که شهریورماه 98 در شهرداری منطقه 5 تهران برگزار شد، حضور یافت.
  • چهارشنبه 27 شهریور 1398 ساعت 10:50

کارگاه و نمایشگاه نما در راستای کمپین «نما، هویت شهر ما» در منطقه 5 شهرداری تهران با حضور فریدون حیدری، شهردار منطقه پنج تهران، مهدی صالحی، مدیرکل معماری و ساختمان معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران، زهرا نژاد بهرام، عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران و جمعی از سازندگان و طراحان برگزار شد.

در این مراسم زهرا نژاد بهرام، عضو شورای شهر تهران، فریدون حیدری، شهردار منطقه پنج تهران و شهین شفیعی، معاون معماری و شهرسازی شهرداری منطقه پنج به کمپین «نما، هویت شهر ما» پیوستند.

شرکت تکنما پی‌وی‌سی سپاهان، تولیدکننده پروفیل دروپنجره یو.پی.وی.سی با نام تجاری «واناوین» در نمایشگاه جانبی که در حاشیه این همایش برگزار شده بود با برپایی غرفه و معرفی آخرین محصولات این شرکت ازجمله «پروفیل گلد پی.وی.سی» حضور پیدا کرد. فریدون حیدری، شهردار منطقه پنج تهران و محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با حضور در این نمایشگاه از غرفه واناوین نیز بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است، در خاتمه همایش «کمیته نما، هویت شهر ما» از طراحان و سازندگان برتر منطقه 5 که به‌واسطه ارائه طرح‌های معماری برتر و تعامل بهتر با کمیته نمای منطقه در راستای کمک به ارتقای کیفیت معماری و نمای منطقه 5 قدم برداشتند، تقدیر شد.

 

 


ثبت نظر

ارسال