دهمین نمایشگاه دروپنجره تهران به کار خود پایان داد؛

تقدیر و تشکر از بازدیدکنندگان غرفه پنجره‌ایرانیان

پنجره‌ایرانیان از کلیه همکاران، صنعتگران، فعالان عرصه دروپنجره و بازدیدکنندگان از غرفه این نشریه در دهمین نمایشگاه دروپنجره و صنایع وابسته تهران تقدیر و تشکر می‌کند.
  • سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 11:43

دهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره که از 3 تا 6 بهمن‌ماه سال جاری با حضور بیش از 285 شرکت داخلی و 6 کشور خارجی با هدف معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل صنایع و خدمات صنعت دروپنجره، ایجاد زمینه‌های جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری، آشنایی با نوآوری‌ها و پیشرفت‌های صنعت دروپنجره، ایجاد فضای رقابتی و ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، اشتغال‌زایی و یافتن بازارهای جدید صادراتی و افزایش صادرات، در تهران برپا شد، به کار خود پایان داد.

برگزاری ۸ کارگاه آموزشی ـ تخصصی مرتبط با صنعت دروپنجره از برنامه‌های جانبی دهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته در گروه‌های پروفیل و دروپنجره یو.پی.وی.سی، ماشین‌آلات و تجهیزات و دروپنجره آلومینیومی بود که با توجه به شرایط بازار، بخش عمده این کارگاه‌ها مربوط به موضوعات فروش، بازاریابی کالا و افزایش سطح دسترسی به بازار داخلی و خارجی بود.

گفتنی است، گزارش کامل و گفتگو با مشارکت‌کنندگان دهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته تهران به همراه گزارش کامل تصویری این نمایشگاه در شماره بعدی (137) نشریه پنجره‌ایرانیان منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال