آغاز به کار بزرگترین نمایشگاه در و پنجره خاورمیانه در تهران

پنجره ایرانیان:بزرگترین نمایشگاه بین المللی در و پنجره منطقه خاورمیانه روز جمعه با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی، روسای اتحادیه های و انجمن های مرتبط و ... در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آغاز به کار کرد.
  • جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 20:40

از ستاد ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته؛ در این رویداد بزرگ بیش از 470 شرکت داخلی و خارجی نوین ترین و جدیدترین تنکولوژی ها، تولیدات ، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنچره ، سیستم های کنترل ترددی و دیگر صنایع وابسته را عرضه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

در ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته شرکت هائی از ترکیه ، چین، اسپانیا ، هنگ کنگ،ایتالیا، امارات، آلمان و تایوان درکنار شرکت ها و بنگاههای اقتصادی کشورمان، انواع محصولات و خدمات خودشان را ارائه کرده اند.تعداد شرکت های خارجی از 47 شرکت پارسال، امسال با حدود 30 درصد افزایش به 70 شرکت رسیده است و از نظر متراژ نیز بخش خارجی این نمایشگاه، امسال 150 درصد رشد نشان می دهد.

امسال استقبال از ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته مناسب بوده که از حدود یک ماه قبل، فضای اختصاص داده شده به نمایشگاه تکمیل شد و بیش از 80 شرکت نیز در نوبت جایگزینی احتمالی قرار گرفتند.

ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته در فضائی بالغ بر 47 هزار متر مربع، در 13 سالن نمایشگاهی و در پنج گروه اصلی؛ گروه پروفیل یو پی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات، گروه در و پنجره آلومینیومی و گروه یراق آلات، شیشه پنجره و نشریات تخصصی و بصورت تفکیکی برپا شده است.

نمایشگاه بین المللی در و پنجره ایران به علت روند روبه رشد و توسعه کیفی مطلوب، امسال به عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاههای جهانی (UFI) درآمد که این موضوع افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران در حوزه نمایشگاهی محسوب می شود.این نمایشگاه همچنین امسال در گریدA که بالاترین گرید نمایشگاهی است ، قرار گرفته است.

معرفی ظرفیتهای بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات مربوط به در و پنجره ، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود، ایجاد زمینه های سرمایه گذاری ، آشنائی با نوآوری ها و پیشرفت های صنعت در و پنجره ، ایجاد فضای رقابتی ، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگاه ، اشتغالزائی، یافتن بازارهای صادراتی و افزایش صادرات مهمترین اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است .

در این نمایشگاه انواع در و پنجره های ساختمانی، اداری، صنعتی، بیمارستانی ، ماشین الات و ابزار تولید ، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم های تولید رباتیک ، سیستم های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، درهای اتوماتیک، انواع تجهیزات و سیستم های دربازکن اتوماتیک، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های هوشمند ورود و خروج، سیستم های کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن های ساده و تصویری، کرکره های فروشگاهی و صنعتی، دستی و اتوماتیک، انواع یراق آلات و دستگیره در و پنجره، قفل های الکتریکی و ساده ، انواع شیشه های مخصوص در و پنجره، سیستم های آب بندی و گیرنده آلودگی های صوتی و دیگر صنایع وابسته به نمایش گذاشته شده است.

برگزاری یک همایش و هشت کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه های جانبی ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

قرار است چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای منطقه با حضور در این نمایشگاه ، ضمن بازدید از غرفه و سالن های نمایشگاهی، برای عقد قرارداد با بنگاهای اقتصادی ، تولید کنندگان و صاحبان صنایع در و پنجره ایرانی ، وارد مذاکره شوند.ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته ، از امروز تا ششم بهمن ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.


ثبت نظر

ارسال