مصوبه دولت در خصوص بهینه سازی مصرف انرژی

پنجره ایرانیان:بر اساس مصوبه هیات وزیران، مصادیق مصرف یک درصد از اعتبارات مندرج در قانون بودجه سال 1393 به منظور استقرار سیستم مدیریت سبز و اعمال سیاست های مصرف بهینه منابع پایه و محیط زیست تعیین شد.
  • دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 17:10

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در مصوبه هیات وزیران آمده است: مصادیق مصرف اعتبارات موضوع ماده (11) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1393 کل کشور به شرح پیوست که تایید شده به مهر دفتر هیات دولت است، تعیین می شود.

در ماده 11 ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1393 کل کشور آمده است: در اجرای ماده (190) قانون برنامه دستگاه های اجرایی و مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی مجازند یک درصد از اعتبارات مندرج در قانون بودجه سال 1393 را بر اساس آیین نامه اجرایی این ماده به منظور استقرار سیستم مدیریت سبز و اعمال سیاست های مصرف بهینه منابع پایه و محیط زیست هزینه نمایند.

در تبصره این ماده آمده است: مصادیق مصرف اعتبارات موضوع این ماده ظرف دو ماه پس از ابلاغ این تصویب نامه توسط سازمان حفاظت محیط زیست تهیه و به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.«اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری این مصوبه را در تاریخ بیست و دوم دی ماه جاری برای اجرا به وزات نیرو، سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.


ثبت نظر

ارسال