حسگرهای تازه برای هوشمند کردن خانه‌ها

پنجره ایرانیان:شرکت بلکین مجموعه تازه‌ای از حسگرهای خود را به مجموعه WeMo افزوده تا منازل را هر چه بیشتر هوشمند کند، این حسگرها از اواسط سال 2015 در دسترس خواهند بود.
  • دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 11:56

به گزارش به نقل از سی نت، این شرکت به تازگی حسگرهای لامپ‌های ال ای دی خود را عرضه کرده تا تنظیم نور و زمان خاموش و روشن شدن لامپ‌های منازل را تسهیل کند.

همچنین شرکت یاد شده یکی از حسگرهای خود را به روز کرده تا بر انعطاف و دقت آن بیفزاید. این حسگر با اتصال به برق و قرار گرفتن در محیط می‌تواند تمامی تحرکات را شناسایی کند و به عنوان مثال پدر و مادری را که در سر کار هستند از بازگشت فرزندانشان به منزل از مدرسه مطلع کند. این اطلاعات از طریق پیام، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و ... قابل دریافت هستند.

اشکال این حسگر در گذشته عدم تشخیص درست  بچه‌ها از حیوانات خانگی بود که با افزودن یک حسگر مادون قرمز و افزایش زاویه دید آن مشکل مذکور هم برطرف شده است.

حسگر دیگری که به این مجموعه اضافه شده با بررسی محیط اطراف در صورت وجود دود یا دریافت فرکانس‌هایی که نشانگر حرکت دزد در منزل باشد پیام هایی را به طور خودکار برای مالک منزل ارسال کرده و حتی امکانات امنیتی منزل را نیز فعال می‌کند.علاوه بر این حسگرهای ارتقا یافته‌ای هم برای بررسی باز و بسته بودن درها، پنجره ها، کابینت ها و ... از سوی این شرکت طراحی شده‌اند. تمامی حسگرهای مذکور با استفاده از برنامه‌های تلفن همراه بر روی آیفون، آی پد و گوشی‌های اندرویدی قابل کنترل هستند.


ثبت نظر

ارسال