ابطال استاندارد 7فرآورده ساختمانی

پنجره ایرانیان: مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: پروانه کاربرد علامت استاندارد 11 فرآورده ساختمانی در مهرماه مورد بررسی قرار گرفت و پروانه هفت فرآورده ابطال شد.
  • شنبه 1 آذر 1393 ساعت 15:3

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران، مسلم بیات اظهار کرد: کارشناسان کمیته علایم، پس از بازرسی، نمونه برداری و آزمون، پروانه کاربرد علامت استاندارد تعدادی ازفرآورده های ساختمانی را تایید و تعدادی را ابطال کردند.

وی فرآورده های ابطال پروانه شده را بلوک های ساخته شده از دانه های پلی استایرن منبسط شونده نوع SD با نام تجارتی شرکت آسمان فرم رباط ، بتن آماده تا رده مقاومتی C25 از شرکت عیسی صوفی گولان عنوان کرد و فرآورده های پنل آجر رسی سبک غیرباربر با سوراخ های افقی از شرکت مصطفی محمدی نسب، بلوک های ساخته شده از دانه های پلی استایرن منبسط شونده نوع SD با نام تجارتی عقاب فوم را جزو این گروه ذکر کرد.

بیات اشاره کرد: بلوک های ساخته شده از دانه های پلی استایرن منبسط شونده نوع SD با نام تجارتی ایرانا فوم، بلوک های ساخته شده از دانه های پلی استایرن منبسط شونده نوع SD با نام تجارتی پلاسو فوم رضایی، تیرچه پیش ساخته خرپایی ساختمانی از شرکت محمدعلی هشدار جزو فرآورده های ابطال پروانه بودند.

مدیرکل استاندارد استان تهران با بیان این مطلب که در جلسات کمیته علایم برای چهار فرآورده مجوز بهره برداری از پروانه صادر شده است، این محصولات را بلوک های ساخته شده از دانه های پلی استایرن منبسط شونده نوع SD با نام تجارتی ماندگار فوم، گچ ساختمانی برای سفیدکاری و گچ ساختمانی برای مصارف عمومی با نام تجارتی ایران گچ، سنگدانه ریزو سنگدانه درشت مورد مصرف در بتن آماده از شرکت شن و ماسه سپید شهرزاد ، بتن آماده تا رده مقاومتی C25 از واحد تولیدی مهدی مددی جاوید عنوان کرد.

بیات با تاکید به نظارت بر استانداردسازی در صنعت ساختمان بیان کرد: شهروندان از محصولات استاندارد استفاده کنند.


ثبت نظر

ارسال