برگزاری نمایشگاه تخصصی در و پنجره و ماشین آلات وابسته

پنجره ایرانیان:نخستین نمایشگاه تخصصی در و پنجره و ماشین آلات وابسته از 7 تا10 آبان با حضور ده ها شرکت و واحد تولیدی و صنعتی، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.
  • چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 13:14

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ه؛ شرکت ها و واحدهای تولیدی در و پنجره و صنایع وابسته از استان های تهران ، تبریز ، یزد، ، اصفهان، اردبیل ،قم،خراسان رضوی ، البرز و فارس جدیدترین و نوین ترین تولیدات ، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنچره ، سیستم های کنترل ترددی و دیگر صنایع وابسته به نمایش عموم می گذارند.
معرفی ظرفیت های صنایع وخدمات مربوط به در و پنجره ، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود، ایجاد زمینه های سرمایه گذاری ، آشنائی با نوآوری ها و پیشرفت های این صنعت ، ایجاد فضای رقابتی ، ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگاه ، اشتغالزائی ، یافتن بازارهای صادراتی و افزایش صادرات از مهمترین اهداف برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی در و پنجره و ماشین آلات وابسته اصفهان اعلام شده است.
در این نمایشگاه انواع در و پنجره های ساختمانی، اداری، صنعتی، بیمارستانی ، ماشین الات و ابزار تولید ، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم های تولید رباتیک ، سیستم های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، درهای اتوماتیک، انواع تجهیزات و سیستم های دربازکن اتوماتیک، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های هوشمند ورود و خروج، سیستم های کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن های ساده و تصویری، کرکره های فروشگاهی و صنعتی، دستی و اتوماتیک، انواع یراق آلات و دستگیره در و پنجره، قفل های الکتریکی و ساده ، انواع شیشه های مخصوص در و پنجره، سیستم های آب بندی و گیرنده آلودگی های صوتی و دیگر صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد.
ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی همگام با بهینه سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان ، مهمترین رویکرد و شعار برگزاری این نمایشگاه تخصصی در و پنجره و ماشین آلات وابسته است. صنعت تولید در و پنجره ایران در سال های اخیر پیشرفتهای چشمگیر داشته و از محدوده یک صنعت کارگاهی صرف خارج شده و با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات مدرن و سیستمهای نرم افزاری و اتوماسیون صنعتی،‌ به عنوان کالایی که محصول علم و فناوری است در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.


ثبت نظر

ارسال