اوراق تسهیلات مسکن را برای پس انداز نخرید

پنجره ایرانیان:سهامداران در زمانی اوراق تسهیلات مسکن را خریداری کنندکه می خواهند وام بگیرند و برای زمان نامعلوم حتی برای 2 ماه آینده خریداری نکنند.
  • سه شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 14:33

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) ، علیرضا توکلی درباره شرایط سهامداران اوراق تسهیلات مسکن که اوراقشان فاقد اعتبار است ، گفت : این افراد می‌توانند با شماره 66740508 و 66740509 تماس بگیرند و اطلاعات خود رابرای پیگیری به روابط‌عمومی فرابورس ارائه دهند تا بررسی شود.

توکلی اظهار داشت : مشکل تاریخ اعتبار اوراق تسهیلات مسکن در جلساتی با بانک مسکن و شورای پول و اعتبار بررسی شده است و برای این مشکل نمی توان کار خاصی انجام داد.وی افزود : در حال حاضر دارندگان اوراق ابطال شده اوراق تسهیلات مسکن می توانند با تماس با روابط عمومی فرابورس ، اطلاعات و مشخصات خود را ثبت کنند تا در موعد مقرر با بررسی اطلاعات این افراد بتوان قسمتی از ضرر و زیان آنها را جبران کرد.

توکلی تاکید کرد : در جلسات فرابورس و بانک مسکن در باره اوراق باطل شده بانک مسکن تلاش می کنیم قسمتی از ضرر و زیان سهام داران جبران شود.رئیس اداره ابزارهای نوین مالی درباره تاریخ اعتبار اوراق تسهیلات مسکن گفت : این اوراق با شرایط گوناگون معامله می‌شود و تاریخ مصرف 2 ساله دارد و برخی تا 3 سال نیز تمدید شده‌ است و حتی تا 6 ماه بعد از اعتبار نیز قابلیت معامله دارد. بعضی از این اوراق تا یک سال و نیم بعد از انتشار امکان خرید و فروش دارد.


ثبت نظر

ارسال