یراق‌آلات با کیفیت و خدمات برتر را از یوتاب بخواهید

اشاره:مهندس سیامک خوارزمی از شناخته‌ترین چهره‌های بازار یراق‌آلات در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران است که با مدیریت شرکت رایا ابزار یوتاب توانسته‌است خواسته‌های متنوع مشتریان را برآورده کند و برترین یراق‌آلات را با بهترین خدمات را به شرکت‌های تولید در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران ارائه دهد.
  • یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 10:51

او می‌گوید: استفاده از یراق‌آلات با کیفیت جهانی تا 90 درصد عایق‌بودن در و پنجره‌ها را در برابر انتقال حرارت و صوت افزایش دهد، در غیر این صورت نارضایتی مشتریان نخستین پیامد منفی برای تولیدکنندگان در و پنجره خواهد بود. مهندس خوارزمی می‌گوید: شرکت رایا ابزار یوتاب همواره تلاش داشته و دارد تا سبدی متنوع از یراق‌آلات مورد استفاده سازندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی را در اختیار داشته باشد و همواره خود را در کنار مشتریان می‌داند و بهترین خدمات پس از فروش  این شرکت، تعویض بدون قید و شرط یراق‌آلات دارای مشکل و نقص فنی است. گفتگوی پنجره ایرانیان با مهندس خوارزمی، مدیرعامل شرکت رایا ابزار یوتاب را می‌خوانید:

برای مشاهده فایل پی دی اف گفتگو اینجا کلیک کنید:

  • هدف اصلی از راه‌اندازی شرکت چه بوده و تا چه میزان توانسته‌اید به انتظارات مشتریان خود پاسخ دهید؟

شرکت رایاابزار یوتاب با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و و روبه پیشرفت در زمینه عرضه باکیفیت‌ترین یراق‌آلات در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران  همواره تلاش می‌کند خود را در کنار مشتریان و سازندگان در و پنجره بداند و برای همین حداکثر تلاش ما این است که بهترین خدمات را در حداقل زمان و با کیفیت‌ترین یراق‌آلات تقدیم صنعت‌گران عزیز کنیم. خدا را شاکریم که تا امروز توانسته‌ایم رضایت مشتریان رایا ابزار یوتاب را فراهم کنیم و امیدواریم که این رضایت همیشه ادامه داشته باشند.

  • شرکت رایا ابزار یوتاب با نزدیک به 12 سال فعالیت در زمینه یراق‌آلات در و پنجره به ویژه در و پنجره یوپی‌وی‌سی، چه برنامه‌هایی را در آینده دنبال می‌کند؟

برنامه همیشگی ما تقدیم کیفیت برتر به صنعت روبه پیشرفت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران است و به همین دلیل با رصد آخرین دستاوردها و جدید‌ترین فعالیت‌های شرکت‌های دارای برند جهانی تلاش می‌کنیم تا جدیدترین و متنوع‌ترین یراق‌آلات را به بازار ایران عرضه کنیم. مهم این است که مشتریان احساس کنند، خرید از رایا ابزار یوتاب نهایت اطمینان و آرامش را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

  • تنوع محصولات شرکت رایا ابزار یوتاب چگونه است و در حال حاضر چه کالاهایی را برای فعالان صنعت در و پنجره آماده عرضه دارید؟ محصولات عرضه شده توسط شرکت رایا ابزار یوتاب از چه شرکت‌ها و کشورهایی با چه برندهایی است و سابقه فعالیت و کیفیت محصولات برندهای یادشده در بازارهای جهانی چگونه است؟

ما در حال حاضر انواع یراق آلات تک حالته ، دوحالته ، کشویی و فولکس واگنی به همراه ملزومات نصب در و پنجره یوپی‌وی‌سی را در اختیار داریم و به دلیل دپوی مناسب از انواع یراق‌آلات می‌توانیم به همه سفارشات پاسخ دهیم. این شرکت هم اکنون یراق‌آلات با نشان تجاری آکپن ترکیه و زیگنیا آلمان که سابقه درخشان جهانی دارند، را در ایران عرضه می‌کند.

  • آیا شرکت رایا ابزار یوتاب در سراسر کشور نمایندگی فروش محصولات دارد یا اینکه تمامی سفارشات از سراسر کشور توسط دفتر مرکزی شرکت پاسخ داده می‌شود؟

همه هدف رایا ابزار یوتاب این است که بی‌واسطه و مستقیم به سفارشات در سراسر ایران پاسخ دهد و به همین دلیل تمامی سفارشات با هماهنگی دفتر مرکزی انجام می‌شود. چرا که خود را در برابر مشتریان بدون واسطه مسوول و متعهد می‌دانیم.

  • گارانتی و تضمین کیفیت محصولات عرضه شده توسط شرکت به چه نحوی است و تا چه میزان به حقوق مشتریان خود اهمیت می‌دهید؟

باید تاکید کنیم که تمامی کالاهای عرضه شده توسط رایا ابزار یوتاب دارای کارت گارانتی 10 ساله پس از فروش بوده و به همین دلیل حق انتقاد و پیشنهاد مشتریان را رمز بقا و پیشرفت خود می‌دانیم و رضایت مشتریان یک سرمایه واقعی برای ما خواهد بود.

  • راز موفقیت و اعتبار رایا ابزار یوتاب را در چه می‌دانید؟

لطف و اعتماد سازندگان و مونتاژکاران در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران و خدمت رسانی و ارسال به موقع کالاهای سفارش شده و البته ارائه باکیفیت‌ترین یراق‌آلات نصب در و پنجره را می‌توان علت درخشش رایا ابزار یوتاب قلمداد کرد.

  • 1. آیا محصولات خارجی عرضه شده توسط شرکت رایا ابزار یوتاب به طور مستقیم و بدون واسطه وارد کشور می‌شود و آیا تمامی محصولات یادشده از حیث کیفیت در سطح استانداردهای جهانی است؟

رایا ابزار یوتاب واردکننده یراق‌آلات یوپی‌وی‌سی ساخت کشور ترکیه و آلمان، واردکننده فویل‌های لمینیت پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی و همچنین تامین کننده قطعات و پشتیبانی لازم نصب در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی است و تمامی یراق‌آلات عرضه شده دارای بالاترین و معتبرترین گواهی‌نامه‌های بین‌المللی معتبر اروپایی است که همه فعالان باسابقه صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی نسبت به اعتبار جهانی این یراق‌آلات اطلاعات کافی دارند.

  • 2. نحوه پاسخ به سفارشات چگونه است و مشتریان رایا ابزار یوتاب در چه مدت زمانی پس از سفارش در تهران و شهرستان می‌توانند اقلام درخواستی را دریافت نمایند؟

تحویل به موقع سفارشات یک اصل بنیادین و خدشه‌ناپذیر در شرکت رایا ابزار یوتاب است و به همین دلیل اعلام می‌کنیم که کلیه سفارشات در تهران کمتر از 3 ساعت و در شهرستان‌ها کمتر از 24 ساعت کاری تحویل داده می‌شود.

  • چه خدمات و تسهیلاتی را برای مشتریان با سابقه و خوشنام طرف همکار با رایای ابزار یوتاب در نظر گرفته‌اید و برای مشتریان جدید و کسانی که می‌خواهند برای نخستین بار از محصولات شما استفاده کنند، چه اقداماتی باید انجام دهند؟

مشتریان باسابقه و خوشنام طرف همکار با رایا ابزار یوتاب از خدماتی چون حمل و نقل کالا تا مقصد برخوردار هستند و البته خرید اعتباری هم جزو سیاست‌های شرکت محسوب می‌شود، مشتریان جدید هم می‌توانند از طریق دفتر مرکزی شرکت، سفارشات خود را ارائه دهند که نمونه یراق‌آلات درخواستی آنها بدون هزینه حمل و نقل برای ایشان ارسال می‌شود و در صورت حسن سابقه می‌توانند از تسهیلات خرید اعتباری بهره‌مند شوند.

  • خدمات پس از فروش رایا ابزار یوتاب شامل چه خدماتی می‌شود؟

بهترین خدمات پس از فروش رایا ابزار یوتاب، تعویض بدون قید و شرط کالا است. البته همان طور که اعلام شد ما خود را در کنار مشتریان می‌دانیم و می‌خواهیم آنها از بابت کیفیت محصول و خدمات تضمین شده اطمینان 100 درصدی داشته باشند.

  • به عنوان یکی از خوشنام‌ترین و شناخته شده ترین شرکت‌های فعال در صنعت در و پنجره، فکر می‌کنید بزرگترین تهدید و خطری که صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران را تهدید می‌کند، چیست؟

بدون تردید واردات بی‌رویه کالاهای بدون کیفیت و رقابت ناسالم واسطه‌ها و افراد کوتاه‌نگر بزرگترین تهدید به شمار می‌آید و متاسفانه هیچ نظارتی هم بر این مساله دیده نمی‌شود.

  • تولیدکنندگان و سازندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی و حتی آلومینیوم در انتخاب یراق‌آلات به ویژه کالاهایی که رایای ابزار یوتاب عرضه می‌کند، چه پارامترها و مشخصاتی را باید در نظر بگیرند که در نهایت بر کیفیت محصول آنها اثر مثبت و موثری داشته باشد؟

تنها توصیه صادقانه این است که فقط و فقط دنبال کالاهای اصل و با کیفیت و دارای برند جهانی باشند، چرا که هم اکنون انواع یراق‌آلات متفرقه با نشان‌های گمنام در بازار به وفور وجود دارد که استفاده از این کالاها تنها به حیثیت و اعتبار حرفه‌ای شرکت‌های سازنده در و پنجره ضربه سهمگین خواهد زد.

  • انتخاب یراق‌الات با کیفیت به ویژه چه تاثیری بر کیفیت در و پنجره تولیدی خواهد گذاشت و چه میزان پنجره‌ها را از نظر عایق صوت، دما و هوا بهبود می‌بخشد؟

به یقین امروز اثبات شده که نقش یراق‌آلات در ارتقای کیفیت در و پنجره‌ها بسیار تعیین کننده است به نحوی که 90 درصد از مزایای در و پنجره در فرایند تولید، نصب و استفاده مصرف‌کننده نهایی به ویژه از حیث عایق بودن در برابر انتقال دمای بیرون و داخل ساختمان و جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی هوا و نیز سرو صدای بیرونی به استفاده از یراق‌آلات استاندارد و ملزمات نصب و البته نصب درست ودقیق این کالاها ارتباط پیدا می‌کند.

  • گاه مشاهده می‌شود برخی تولیدکنندگان و مونتاژکاران در و پنجره یوپی‌وی‌سی و حتی نصاب‌ها برای کاهش هزینه تمام شده، نسبت به استفاده از یراق‌الات و استفاده درست و استاندارد آن خودداری می‌کنند، فکر می‌کنید نتیجه این خطا چه خواهد بود؟

بدون شک نه تنها اعتبار خود را نزد افکار عمومی و مشتریان از دست می‌دهند بلکه می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری برای ساختمان و ساکنان آن داشته باشد، به ویژه اینکه عایق بودن در و پنجره‌ها هم مخدوش خواهد شد..

  • پیام شما به مشتریان رایا ابزار یوتاب و مخاطبان نشریه پنجره ایرانیان.

هرگز کیفیت را قربانی قیمت نکنند و مطمئن باشند این کیفیت است که موفقیت آنها را تضمین خواهد کرد.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم ، شماره 75، دیماه 1392


ثبت نظر

ارسال