وین تک به سربلندی مشتریان می اندیشد

پنجره ایرانیان:مهندس رضا زرگر، مدیر فروش و بازرگانی شرکت وین‌تک در ایران است که افق آینده صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران را روشن می‌بیند. تردیدی وجود ندارد که سابقه حضور موفق و موثر وین‌تک در بازار ایران باعث شد تا مدیران این گروه صنعتی شناخته شده در مسیر راه‌اندازی کارخانه‌ای در ایران گام بردارند و محصولاتی با کیفیت بالا و برخوردار از تمام استانداردهای فنی متناسب به سلیقه ایرانیان و شرایط آب و هوایی کشور تولیدکنند.
  • پنجشنبه 23 آبان 1392

 

اشاره:مهندس رضا زرگر، مدیر فروش و بازرگانی شرکت وین‌تک در ایران است که افق آینده صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران را روشن می‌بیند. تردیدی وجود ندارد که سابقه حضور موفق و موثر وین‌تک در بازار ایران باعث شد تا مدیران این گروه صنعتی شناخته شده در مسیر راه‌اندازی کارخانه‌ای در ایران گام بردارند و محصولاتی با کیفیت بالا و برخوردار از تمام استانداردهای فنی متناسب به سلیقه ایرانیان و شرایط آب و هوایی کشور تولیدکنند. همه نام وین‌تک راشنیده‌اند و به یقین رضایت مشتریان وین‌تک خود گواه صادقی است از راز موفقیت این برند خوش‌نام و نام‌آشنا. وقتی از مهندس زرگر در مقام مدیریت بازرگانی وین‌تک در ایران پرسیدیم.

پاسخ ایشان قابل تامل بود.او می‌گوید: هرچند یکی از دلایل موفقیت این شرکت را می‌توان در نحوه ارائه خدمت و ارائه کیفیت یکنواخت ، برخورداری از ماشین‌آلات پیشرفته و واحدهای آزمایشگاهی و کنترل کیفی مجهز دانست اما اصلی‌ترین دلیل عامل موفقیت وین‌تک را می‌توان مشتریان و شرکت‌های طرف قرارداد این مجموعه عنوان کرد که با اعتماد خود و همچنین ارائه پیشنهاد و نقطه‌نظرات خود همواره در کنار این مجموعه مانده‌اند. این گفتگو را از دست ندهید.

برای مشاهده فایل پی دی اف گفتگو اینجا کلیک کنید

  • هدف شما از مشارکت جدی به عنوان حامی مالی و قبول اسپانسری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت در و پنجره ایران و صنایع وابسته به آن چیست؟

با توجه به اینکه صنعت تولید پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی و همچنین صنایع تکمیلی این واحدها یعنی کارگاه‌های ساخت درب و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی در کشور ایران، جزو صنایع نوپا و در حال توسعه محسوب می‌شوند، در نتیجه این‌گونه اقدام تبلیغی در راستای شناساندن این کالاها و ارائه مشخصات و مزیت‌های این محصولات به عموم مردم و به ویژه متخصصان و مهندسسین درقالب تبلیغات محیطی، برگزاری همایش‌ها و سمینارها و پانل‌های تخصصی از طرف هر کدام از شرکت‌های همکار جای تقدیر و تشکر را دارد و همچنین اگر یک واحد خصوصی اقدام به تعریف و برگزاری نمایشگاه تخصصی محصولات واحدهای تولیدی‌مان را داشته و در این راستا جهت دریافت مجوزهای لازم سختی‌ها را تحمل و کار را برای ما هموار کرده است، به نظر این‌جانب حداقل‌ترین کار و وظیفه صاحبان این صنایع، علاوه بر تقدیر و تشکر از مسئولین و متولیان برگزاری این نمایشگاه، حضور همه‌جانبه در این نمایشگاه است. به همین دلیل شرکت وین‌تک در راستای تحقق این مهم و تقویت این نمایشگاه تخصصی علاوه بر حضور  نسبت به قبول اسپانسری این نمایشگاه انجام وظیفه کرده است، چرا تعالی این صنعت در گروی شناساندن این محصولات به مصرف‌کنندگان خواهد بود.

  •  چه برنامه‌هایی را با هدف حضور موثر و جدی در نمایشگاه پیش‌رو مدنظر دارید و چه خدماتی برای مشتریان در نظر گرفته‌اید؟

 هدف از حضور شرکت وین‌تک در نمایشگاه تخصصی، بازاریابی و تقویت بازارهای فروش محصولات خود نیست، بلکه هدف اصلی ایجاد محیطی است که در طی زمانی مشخص با تمامی‌مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولات‌مان و همچنین همکاران گرد هم آمده و به بحث وتبادل نظر پیرامون راه‌های توسعه و دریافت نقطه‌نظرات آنها جهت بهبود نحوه فعالیت و همکاری فی‌مابین بپردازیم. چرا که همان‌طور از عنوان نمایشگاه تخصصی بودن آن مشخص است، در نمایشگاه‌های تخصصی، عمده بازدیدکنندگان خارج از این صنعت نیستند و شناخت نسبی از شرکت‌های فعال در این صنعت را دارند.

  •  فکر می‌کنید مشارکت شرکت و اهتمام در پذیرش اسپانسری نمایشگاه‌های تخصصی چه کمکی به برگزارکنندگان نمایشگاه خواهد کرد تا بتوانند اهداف مشارکت کنندگان در نمایشگاه‌ها و همایش‌ها را محقق کنند؟

همانطور که در پاسخ به سوال نخست گفتم حضور و اهتمام شرکت در این نمایشگا‌های تخصصی علاوه بر رشد این صنعت باعث دل‌گرمی دستندرکاران و متولیان برگزاری این نمایشگا ه تخصصی گردیده و از ترافیک و شلوغی نمایشگاه صنعت ساختمان کاسته می‌شود و در صورت عدم حضور صنایع تخصصی در این نمایشگاه باعث عدم برگزاری این نمایشگاه خواهد شد و در سال‌های آتی مجبور خواهیم بود که در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور داشته باشیم و به نظر اینجانب کارائی و نتیجه نمایشگاه‌های تخصصی هم برای شرکت‌کنندگان و هم متولیان و بالاخره بازدیدکنندگان بسیار بیشتر از نمایشگا‌ه‌های عمومی خواهد بود، در خلاصه شاید نمایشگا‌ه‌های عمومی به دلیل تنوع محصولات بازدیدکننده بیشتری را داشته باشد، ولی همواره نتایج برآیند نمایشگاه‌های تخصصی برای هرسه گروه معتبر بوده است.

  •  به عنوان یکی از جدی‌ترین و پیشروترین شرکت‌های در صنعت تولید پروفیل یوپی‌وی‌سی چه انتظاری از برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها و همایش‌های تخصصی دارید؟

به نظر این‌جانب برگزارکنندگان نمایشگاه‌‌ها، بایستی علاوه بر تبلیغات محیطی، اطلاع‌رسانی تخصصی کاملی را در سرتاسر کشور و خارج از کشور چند ماه قبل از شروع این نمایشگاه و به صورت کلان در برنامه‌های تبلیغاتی‌شان قرار دهند و شرایط حضور تمامی شرکت‌های داخلی و خارجی را در نمایشگاه مهیا سازند و همچنین با در نظرگرفتن شرایط خاص، امکان حضور شرکت‌های همکار خارجی را ایجاد کنند، چرا که با حضور این شرکت‌ها و ایجاد رقابت، امکان توسعه و ارتقای این صنعت مهیا خواهد گردید. ببینید! یکی از بزرگ‌ترین مشکلات، عدم اطلاع‌رسانی طی سالیان قبل بوده و همواره به چند بیلبورد دو یا سه هفته قبل از بازگشایی نمایشگاه ختم شده است و همچنین بهای ارزی برای شرکت‌های خارجی بیشتر از سایر نمایشگاه‌های تخصصی که در کشور‌های آلمان، دبی و ترکیه در مقایسه با حجم بازدیدکنندگان و شرایط بازار آن کشورها درخواست شده است و همان‌گونه که قابل پیش‌بینی نیز است، به نظر این‌جانب هر ساله حضور شرکت‌های معتبر خارجی در نمایشگاه‌های ایران کم رنگ‌تر می‌شود.

  •  پیشنهاد شما برای ارتقای سطحی کیفی و کمی نمایشگاه چهارم برای رسیدن به استاندارد نمایشگاه‌های کشورهای منطقه و حتی جهان چیست و چه شاخص‌ها و برنامه‌هایی باید در فهرست برنامه‌های نمایشگاه قرار گیرد تا به افزایش کیفیت و رقابت بیانجامد؟

حتماً بایستی درطول برگزاری نمایشگاه تخصصی چهارم برگزارکنندگان نمایشگاه نسبت به جمع‌آوری نقطه‌نظرات شرکت‌کنندگان اقدام کنند و با برگزاری جلسات با مدیران مربوطه ضمن دریافت نظرات آنها، به انتقادات نیز گوش سپرده، چرا که تمامی این مدیران به دلیل اقتضای شغلی خود در طی سال از شرکت و نمایشگاه‌‌های مختلفی در اقصی نقاط جهان بازدید به‌عمل آورده و می‌توانند با ارائه نظریات خود در صورت عملی شدن آنها نسبت به توسعه در رونق نمایشگاه تخصصی آتی تأثیر بسزایی داشته باشند؛ ولی در حال حاضر با امکانات موجود شرکت نمایشگاه‌های ایران و محل و سالن‌های موجود نبایستی انتظار بیشتری را داشته باشیم و در ضمن بایستی با برنامه‌ریزی‌های میان‌مدت و بلندمدت تغییرات انجام یابد و با یک هفته یا یک ماه مانده به نمایشگاه نمی‌توان انتظار کار چندانی را داشت.

  •  شرکت در چه تاریخی و با چه اهدافی راه‌اندازی شده و روند استقبال مشتریان از محصولات در چند سال اخیر چگونه بوده است؟

محصولات و پروفیل‌های اختصاصی تولید در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی با برندWINTECH یکی از شرکت‌های ADOGROUP است که نزدیک به 30 سال دارای سابقه در کشور ترکیه است و از سال 1379 از طریق ایجاد دفاتر فروش و انبار در کشور ایران مشغول به عرضه محصولات خود بوده است که این شرکت در راستای سرویس‌دهی بیشتر و همچنین تولید پروفیل تخصصی مورد نیاز بازار ایران دراوایل سال 89، اقدام به احداث کارخانه تولیدی خود در کشور ایران کرد که در اول سال جاری به تولید انبوه و بهره‌برداری رسیده است و نیازهای مشتریان خود را از کارخانه ایران تأمین کرده و علاوه بر آن امکان تأمین انواع پروفیل‌ها ومقاطع خاص را نیز از کارخانجات ترکیه داراست و به‌دلیل قدمت برند و کیفیت محصولات و همچنین تقاضای رو به افزایش محصولات تولیدی خود از یک واحد بازرگانی به واحد تولیدی در ایران تبدیل گردیده است.

  • هم اکنون چه محصولات و خدماتی شرکت تولید و عرضه می‌شود و با توجه به انتظارات مشتریان، درآینده چه محصولات و خدمات تازه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اید؟

در حال حاظر تمامی مقاطع مورد نیاز ساخت در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی در رنگ‌های سفید و لامینیت در دو سری 60 و 70 و با قابلیت ارائه پروفیل‌ها با لاستیک‌های درزگیر در کارخانه ایران تولید و عرضه می‌گردد. همچنین شرکت در حال بررسی و ایجاد زیر ساخت‌های لازم جهت تولید پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی با ترکیب و استفاده از کامپوزیت‌های چوب و پی‌وی‌سی(WOOD PVC) است که در این نوع پروفیل‌ها، نیازی به استفاده از مقاطع فولادی گالوانیزه جهت تقویت پروفیل‌ها در حین مونتاژ و ساخت پنجره نبوده و این شرکت تجربه خوبی در زمینه تولید و عرضه این محصولات در سایر کشورها را داشته و در حال حاضر نیز در حال برنامه‌ریزی جهت تولید این پروفیل‌ها در کارخانه ایران است.

  • نحوه درخواست برای خرید محصولات و خدمات به صورت مستقیم باید صورت گیرد یا با واسطه و از طریق نمایندگان فروش شرکت؟

در حال حاضر این شرکت جهت ارائه خدمات مستقیم به مشتریان خود دارای نمایندگی پخش نبوده و به صورت مستقیم از طریق سیستم فروش خود شرکت نسبت به عرضه محصولاتی تولیدی اقدام می‌کند.

  •   به عنوان یکی از شرکت‌های موفق و شناخته شده در این صنعت راز استقبال و موفقیت شرکت را در زمینه ارائه محصولات با کیفیت و خدمات به مشتریان را در چه می‌دانید؟

 یکی از دلایل موفقیت این شرکت می‌توان به ارائه  خدمات و کیفیت یکنواخت در طی سالیان فعالیت خود و در رابطه با محصولات تولیدی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در رابطه با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در بخش ماشین‌آلات و واحدهای آزمایشگاهی و کنترل کیفی خود را نام برد. ولی اصلی‌ترین دلیل عامل خدمات این شرکت را می‌توان مشتریان و شرکت‌های طرف قرارداد این مجموعه عنوان کرد که با اعتماد خود و همچنین ارائه پیشنهاد و نقطه‌نظرات خود همواره در کنار این مجموعه بوده‌اند، نام برد.

  • محصولات و خدمات شرکت از چه ضمانت و خدمات پس از فروش برخوردار بوده و تاکنون چه گواهینامه‌های فنی و کیفی را دریافت کرده‌اید؟

این شرکت تمامی محصولات تولیدی خود شامل پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی به رنگ سفید را از تاریخ عرضه به خریدار به مدت 10سال گارانتی کرده و در صورت بروز هرگونه تغییرات فیزیکی نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد کرد که تاکنون نیز طی سالیان فعالیت خود هیچ‌گونه شکایتی در این رابطه نداشته است. کارخانه این شرکت در ایران پس از دریافت گواهی‌نامه پروانه بهره‌برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت ظرف دو ماه موفق به اخذ گواهینامه استاندارد اجباری سازمان ملی استاندارد ایران شده است که این نشانگر این موضوع است که شرکت وین‌تک تمامی امکانات لازم را در جهت تولید پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی مطابق با استانداردهای تدوین شده را آغاز کرده که بلافاصله پس از شروع شدن تولید انبوه خود در کارخانه ایران موفق به دریافت گواهی‌نامه مربوطه گردیده است و همچنین پروفیل‌های وین‌تک تولید شده در کارخانجات این شرکت و خارج از ایران عموماً تمامی گواهی‌‌نامه‌ها و تأییدیه‌های فنی لازم را از تمامی موسسات کشورهای مختلف را داشته که در وب‌سایت این گروه قابل مشاهده است.

  • آیا محصولات عرضه شده به بازار ایران در مقایسه با محصولات عرضه شده در سایر بازارها از حیث کیفیت یکسان است یا متفاوت؟

مجموعه گروه WINTECH در کشورهای ترکیه، روسیه، اکراین، تونس، آذربایجان، هند وایران دارای کارخانجات تولیدپروفیل‌های یوپی‌وی‌سی است و در تمامی این کارخانجات استانداردهای لازمه جهت تولید پروفیل با کیفیت متناسب را رعایت می‌کنند، ولی در هر کشور با توجه به شرایط آب و هوایی و سلایق مشتریان آن کشور نسبت به طراحی و دیزاین پروفیل‌های تولیدی خود اقدام می‌نماید که این امر نیز در کشور ایران در رابطه با پروفیل‌های تولیدی در کارخانه ایران و مطابق با سلایق و نظریات مهندسین و معماران ایرانی رعایت گردیده و با توجه به شرایط آب و هوایی کشور ایران که به‌دلیل گسترده شرایط آب و هوایی، این کشور جزء اقلیم آب و هوایی سخت است، رعایت گردیده است.

  • مشخصاً چه خدماتی را برای مشتریان خود از حیث خدمات فنی نظیر آموزش، بازبینی خطوط تولیدی مشتریان، ارائه خدمات پس از فروش در نظر گرفته‌اید که رضایت حداکثری مشتری را همواره با خود داشته باشید؟

شرکت وین‌تک در راستای توسعه و همکاری مداوم با شبکه نمایندگی خود در ابتدای امر سعی نموده در بخش فروش و خدمات پس از فروش همچون یک مشاورگام بردارد. لذا در طول سالیان گذشته سعی گردیده است، در ابتدا و قبل از عقد قرارداد با تمامی مشتریان خود جلسات حضوری برگزار نماید و پس از آنکه کارشناسان فروش و فنی شرکت درراستای بررسی سطح فنی و تولیدی از کارگاه‌های ساخت درب و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی بازدیدهایی را به عمل آورند و در صورت دریافت تأییدیه و دارا بودن امکانات لازم نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند. ضمناً این شرکت پس از ارسال کالا نسبت به آموزش‌ها و ارائه راهکارهای لازم جهت تولید پنجره استاندارد اقدام می‌نماید و در اختیار خریدار قرار می‌دهد و علاوه بر آموزش‌های لازم ابزارها فنی شامل کاترها، قالبها و نرم افزار رایانه مربوط به ساخت درب و پنجره یوپی‌وی‌سی را در چهارچوب و شرایط شرکت به صورت امانی و رایگان دراختیار نمایندگان خود قرار می‌دهد و همچنین در طی دوران فعالیت جهت رفع مشکلات فنی و آموزشی و همچنین نظارت بر محصولات تولیدی واحد فنی وین‌تک به صورت دوره‌ای از پروژه‌های ساختمانی ساخته شده و همچنین کارگاه‌ها تولیدی به صورت دوره‌ای بازدید به عمل آورده و گزارش عملکرد کارگاه‌ها ماهانه توسط کار گروهی در بخش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

  • با عنایت به انتظارات مشتریان برای دریافت به موقع اقلام درخواستی، چه تدابیری اندیشیده‌اید تا محصولات مورد نیاز مشتریان را در اسرع وقت در اختیارشان قراردهید؟

ببینید! علاوه بر انبار محصولات در محل کارخانه، شرکت نسبت به ایجاد انباری متناسب در اطراف شهر تهران اقدام نموده است، که علاوه بر ارائه محصولات و سایر لوازم مورد نیاز به کارگاه‌ها نسبت به سرعت بخشیدن ارائه سفارشات دریافتی ترتیب لازم داده شود و همچنین لازم به ذکر است که کلیه سفارشات دریافتی حداکثر ظرف مدت 2 روز پاسخ داده می‌شود و حداکثر ظرف مدت 5 روز کاری سفارش مشتری ارسال می‌گردد.

  • وضعیت پروفیل‌های شرکت از حیث استانداردهای نظیر مقاومت در برابر فشار و نظایر آن چه مزایایی نسبت به سایر پروفیل‌های داخلی و خارجی دارد؟

تمام پروفیل‌های وین‌تک مطابق با مقررات 12291 تدوین شده در سازمان ملی استاندارد ایران تولید و عرضه می‌گردد و همچنین مشخصات ذکر شده در چک لیست موسسه رال آلمان در تولید این پروفیل‌ها رعایت می‌گردد.

  • ماشین آلات و خطوط تولیدی شرکت از چه استانداردهایی برخوردار است و الان خطوط تولید موجود شامل چه مواردی است؟

درکارخانه وین‌تک در کشور ایران 12 خط اکسترودر از شرکت kraussMaffei استقرار یافته که از تکنولوژی 2011 این شرکت آلمانی برخوردار است. و همچنین دارای میکسرهای تمام اتوماتیک بوده که ترکیب و انتقال مواد به خطوط تولید به‌صورت یکپارچه و پیشرفته و بدون تداخل نیروی انسانی صورت می‌پذیرد.

  • از حیث رنگ‌بندی و حفظ کیفیت رنگ چه تدابیر و تهمیداتی را در نظر گرفته‌اید؟

ترکیب مواد افزودنی به خصوص تیتان دی‌اکسید در پروفیل‌های وین‌تک استاندارد شرایط آب و هوایی ایران ( اقلیم سخت ) رعایت می‌گردد و علاوه بر ارائه بر گارانتی‌های لازم طی، 10 سال حضور این پروفیل‌ها در بازار ایران به صورت عملی نیز این محصولات تست گردیده و تاکنون نیز هیچگونه شکایتی در رابطه با تغییر رنگ پروفیل‌های وین‌تک دریافت نگردیده است.

  • نظر جنابعالی نسبت به وضعیت پروفیل‌های وارداتی و البته کیفیت پروفیل‌های داخلی چیست؟

همان‌طور که جناب‌عالی و همه دستندرکاران این صنعت مطلع هستید، تکنولوژی استفاده از پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی در ساخت در و پنجره‌های پروژه‌های مسکونی و اداری و.. . بومی نبوده و طی سالیان قبل پس از واردات این پروفیل‌ها استقبال از این محصولات شرکت‌های ایرانی نسبت به بومی‌سازی این صنعت و به تأسیس کارخانجات اقدام کرده‌اند و در حال حاضر قسمت اعظمی از نیاز بازار توسط کارخانجات ایرانی تأمین می‌شود، پس نمی‌توان اذعان داشت که موضوع کیفیت را می‌توان از نوع وارداتی یا ایرانی بودن پروفیل سنجش کرد، به نظر این‌جانب قدمت و سابقه شرکت و مشخصات فنی پروفیل‌های تولیدی ملاک اصلی تشخیص کیفیت این محصولات است. ولی متأسفانه بعضی از شرکت‌ها به جای تأمل و سرمایه‌گذاری در بخش ماشین‌آلات و همچنین سیاست تولید انبوه و کاهش هزینه‌های سر بار تولید و ارائه قیمت منطقی به محصولات خود، راه آسان‌تر را انتخاب و با کاهش از مواد مصرفی و یا استفاده از ترکیبات ارزان‌قیمت و پرسنل غیرمتخصص بهای محصولات خود را کاهش می‌دهند که در میان مدت هم به این صنعت ضرر می‌رسانند و همچنین باعث عدم رشد و ارتقای شرکت‌ها و واحدهای تولیدی‌شان می‌گردند. لذا موضوع کیفیت ربطی به پروفیل‌های وارداتی و یا تولید ایران نداشته و بسته به سیاست‌های هر شرکت و نگرش آن شرکت به بازارهای مصرف دارد.

  • فکر می‌کنید برای استانداردسازی صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی چه اقداماتی باید انجام شود؟

موسسه ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، متولی تنظیم قوانین و مقررات تولید محصولات با کیفیت ممتاز در کشور است که طی سالیان قبل به کمک جمعی از همکاران دربخش تولید پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی اقدام به تنظیم قوانین و مقررات تولید پروفیل یوپی‌وی‌سی با کیفیت متناسب کرد است و در حال حاضر این محصول جزء کالاهایی مطابق با استاندارد طی شماره 12291 بایستی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری باشد و پس از دریافت گواهی‌نامه مربوطه نیز واحد تولیدی تحت نظر سازمان مربوطه بازدیدهای دوره‌ای و نمونه برداری‌های دوره‌ای را به انجام می‌رساند ولی در حال حاضر قوانین و مقرراتی در این سازمان دررابطه با تولید درب و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی مصوب نگردیده است که به نظر اینجانب بایستی به کمک دست‌اندرکاران و صاحب صنایع بزرگ در این بخش با همکاری سازمان ملی استاندارد نسبت به تدوین مجموعه قوانین تولید درب و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی استاندارد اقدام کرده تا سازمان مربوطه نیز بتواند کنترل و نظارت لازم را اعمال نماید.

  • چشم انداز بازار را چگونه می‌بینید و اگر نکته خاصی باقی مانده بفرمایید؟

اولا با توجه به اهمیت بهینه‌سازی انرژی در کشور و عدم ارائه یارانه به حامل‌های انرژی از طرف دولت و دوم به خاطر اینکه یکی از اصلی‌ترین مزایای در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی جلوگیری ازهدر رفتن انرژی و همچنین شکل و زیبایی این محصولات است، چشم‌انداز خوبی در انتظار این صنعت است، به ویژه‌اینکه کشور ایران با میانگین سنی جوان و با توجه به نیازهای آتی مسکن به نظرم بازارهای این محصولات رو به رشد خواهد بود و دلیل  سرمایه‌گذاری بسیاری از شرکت‌ها و ایجاد کارخانه‌های تولید درب و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی درچند سال اخیر گواه این موضوع است. در پایان برای دست اندرکاران ماهنامه پنجره ایرانیان آرزوی موفقیت و سربلندی و خدمت به فعالان صنعت در و پنجره ایران را دارم.

نشریه  پنجره ایرانیان، شماره 63، دیماه 1392


نظرات

با سلام خدمت مدیریت محترم وین تک . قبل از ارائه پیشنهادم بطور صادقانه شما را با مواردی از جزئیات صدور بارنامه و حسابهای مربوطه آشنا میکنم . در صدور بارنامه ریز هزینه های ثابت و متغییری بر مبناء کرایه پایه قید شده در بارنامه بایستی در بارنامه اعمال گردد که شامل : مالیات بر ارزش افزوده / بیمه بار / بیمه تکمیلی/ سهم سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور / سهم انجمن شرکتهای حمل و نقل /باسکول / و... و کمیسیون شرکت حمل و نقل که 8 درصد مبلغ کرایه پایه میباشد . که با جمع کل این موارد میشود کرایه پرداختی به راننده درمقصد. البته کلیه هزینه های جاری اعمال شده در بارنامه بدون کمیسیون شرکت از راننده اخذ و به حساب سازمان و نهاد های مربوطه بدون هیچگونه تغییری با اضافه کردن 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده کمیسیون خالص شرکت دراسرع وقت باید واریز گردد ... در این بین تنها مبلغی که برای شرکت حمل و نقل میماند همان 8 درصد کمیسیون خالص شرکت که از آن مبلغ نیز بایستی 9 درصد ارزش افزوده کمیسون کسر و بحساب دارائی واریز گردد/// حال پیشنهاد صاف و بدون شیله پیله برای آن کارخانه محترم این شرکت بدین شرح میباشد. 50 = 50 یعنی نصف کمیسیون خالص مانده برای شرکت از آن ما و نصف دیگر با صلاح دید آن شرکت محترم به طریقی که شما تععین می فرمائید به چند روش فوق قابل اعمال میباشد . 1= این 50 درصد به نفع مشتریان محترمتان از کل کرایه قید شده در بارنامه کسر میگردد . 2= به شماره حسابی که از طرف شما تعیین و اعلام میشود . بصورت روتین و با اسناد بانکی مربوطه واریز میشود و یا به پیشنهاد و صلاحدید شما عمل میکنیم . شرکت حمل و نقل و پیمانکاری کبیر ترابر تبریز : جاده سنتو جنب پمپ بنزین شنب غازان پ 59 و شماره های تماس : 04134412103/4 و همراه 09141059465 و 09149014002 مسئول مستقیم ( عمده بار = دربستی ) { محمد رضا زارع }

رحیم .م

باسلام .اختلاف نظر در قیمت خریداری شده در تاریخ ۹۷/۱۱/۱۴ با یک فروشنده پنجره های upvc وین تک در یکی ازشهرستانهای فارس داریم .میشه لطف کنید قیمت وین تک در ان تاریخ رو به من بدین .باسپاس فراوان

ثبت نظر

ارسال