گفتگوی اختصاصی پنجره ایرانیان با خانم عرب، مدیریت یراق‌آلات نستروند؛

فونیکس، تولد دوباره آتش از خاکستر

  • سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت 14:51

گروه صنعتی نستروند که در زمینه تولید و عرضه انواع یراق‌آلات، لولا و دستگیره‌های دروپنجره دوجداره در کشور فعالیت می‌کند، پس از وقفه‌ای کوتاه که به سبب درگذشت شادروان حسین نستروند، مدیرعامل این مجموعه به وجود آمده بود هم‌اینک دور تازه فعالیت تولیدی‌اش را با توان و پتانسیل بیشتر آغاز کرده است. حضور متفاوت و پررنگ مجموعه نستروند در چهاردهمین نمایشگاه دروپنجره تهران که با رونمایی از برند و نام تجاری جدید این مجموعه همراه بود، خود گویای عزم راسخ مدیران این مجموعه برای آغازی ققنوس‌وار و جهش شراره‌های آتش تولید از خاکستر تحریم، تورم و ... است!

«فونیکس یراق نستروند» عنوان تازه‌ای است که مجموعه یراق‌آلات نستروند ازاین‌پس محصولات خود را با این نام و نشان به مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی خود عرضه خواهد کرد.

گروه صنعتی نستروند از معدود تولیدکنندگان ایرانی است که به دنبال ساخت محصولاتی هستند که مشابه داخلی اندکی دارند. این مجموعه با مدیریت خلاق و خوش‌فکر خود توانسته در زمینه تولید برخی از یراق‎آلات دروپنجره‌های یوپی‌وی‌سی بسیار موفق عمل کند. مدیران این مجموعه با تلاش و کوشش فراوان و با اتکا به کوله‎باری از تجربه در زمینه تولید، توانستند جایگاه مناسبی در این بخش از صنعت کشورمان برای مجموعه خود به دست آورند. محصولات نستروند در کنار برخورداری از کیفیتی قابل‌رقابت با نمونه‎های خارجی، مانع از خروج میزان قابل‌توجهی ارز از کشورمان شده است که نشان از اهمیت دوچندان این دست فعالیت‌ها دارد. شرکت نستروند در زمینه ساخت انواع محصولات پلاستیکی، یراق‎آلات دروپنجره، قالب‌سازی و تزریق پلاستیک در دو مجموعه در شهرک صنعتی عباس‌آباد و شهر بومهن فعالیت می‌کند.

گروه خبری نشریه پنجره‌ایرانیان به بهانه حضور یراق‌آلات نستروند در چهاردهمین نمایشگاه دروپنجره و صنایع وابسته تهران، ضمن حضور در غرفه این مجموعه پای صحبت‌های خانم عرب، مدیریت فونیکس یراق نستروند نشست که در ادامه مشروح این گپ و گفت را با هم می‌خوانیم.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال پانزدهم-شماره 178/مرداد 1401

 


ثبت نظر

ارسال