آغاز دور جدید فعالیت‌های تولیدی گروه صنعتی نستروند

پنجره‌ایرانیان؛ گروه صنعتی نستروند دور تازه فعالیت‌های تولیدی‌اش را آغاز کرد.
  • چهارشنبه 26 شهریور 1399 ساعت 23:51

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، گروه صنعتی نستروند که در زمینه تولید و عرضه انواع یراق‌آلات، لولا و دستگیره‌های دروپنجره دوجداره در کشور فعالیت می‌کند، پس از وقفه‌ای کوتاه که به سبب درگذشت شادروان حسین نستروند، مدیرعامل این مجموعه به وجود آمده بود هم‌اینک دور تازه فعالیت تولیدی‌اش را با توان و پتانسیل بیشتر آغاز کرده است.

گروه صنعتی نستروند از معدود تولیدکنندگان ایرانی است که به‎دنبال ساخت محصولاتی هستند که مشابه داخلی اندکی دارند. این مجموعه با مدیریت خلاق و خوش‌فکر خود توانسته در زمینه تولید برخی از یراق‎آلات دروپنجره‌های یوپی‌وی‌سی بسیار موفق عمل کند. حسین نستروند با تلاش و کوشش فراوان و با اتکا بر کوله‎باری از تجربه در زمینه تولید، توانست جایگاه مناسبی در این بخش از صنعت کشورمان برای مجموعه خود به دست آورد. محصولات نستروند در کنار برخورداری از کیفیتی قابل‌رقابت با نمونه‎های خارجی، مانع از خروج میزان قابل‌توجهی ارز از کشورمان شده است که نشان از اهمیت دوچندان این دست فعالیت‌ها دارد.

گفتنی است، شرکت نستروند در زمینه ساخت انواع محصولات پلاستیکی، یراق‎آلات دروپنجره، قالب‌سازی و تزریق پلاستیک در دو مجموعه در شهرک صنعتی عباس‌آباد و شهر بومهن فعالیت می‌کند.


ثبت نظر

ارسال