استقبال از پروفیلهای ABI در تبریز

طبق چارچوب قرارداد بین شرکت ABI با نمایندگان در استان‌ها و شهرها، همه نمایندگان ملزم هستند که به تعهدات فنی و خدمات پس از فروش عمل کنند و در عرصه تامین نیاز بازار، تبلیغات و نیازهای دیگر مشتریان، دفتر مرکزی ABI به طور کامل از نمایندگان خود حمایت می‌کند.
  • یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 11:0

نمایشگاه تخصصی صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران فرصتی دست داد تا از نزدیک با مدیر بازاریابی شرکت ABI گفتگو کنیم. حمزه لویی مدیر بازاریابی شرکت ABI در این گفتگو تاکید کرد که استقبال از پروفیل‌های ABI در استان‌ها و شهرهای آذری‌زبان ایران، بسیار خوب و رضایت‌بخش است، در حالی که به گفته او، تولیدکنندگان پروفیل یوپی‌وی‌سی در استان‌های آذری زبان هم فعالیت دارند، ولیکن ABI با احترام به تلاش ایشان، تنها به رقابت سالم برای عرضه محصولات باکیفیت و البته با خدمات فنی و پس از فروش مطلوب می‌اندیشد. مدیر بازاریابی ABI در پاسخ به سوال پنجره که چه نظارتی بر فعالیت نمایندگان این شرکت انجام می‌گیرد؟ تاکید می‌کند: طبق چارچوب قرارداد بین شرکت ABI با نمایندگان در استان‌ها و شهرها، همه نمایندگان ملزم هستند که به تعهدات فنی و خدمات پس از فروش عمل کنند و در عرصه تامین نیاز بازار و تبلیغات و نیازهای دیگر مشتریان، دفتر مرکزی ABI به طور کامل از نمایندگان خود حمایت می‌کند. نکته قابل اهمیت اینکه به دلیل شرایط پذیرش و اعطای نمایندگی ABI به شرکت‌های متقاضی، اعتبار مادی و معنوی متقاضیان نمایندگی همواره رصد می‌شود و سعی می‌کنیم از اشتباه برخی دوستان که قبلا بدون مطالعات کافی اقدام به اعطای نمایندگی کرده‌اند، استفاده کنیم. حمزه لویی می‌گوید: نمایندگی توزیع و فروش ABI را به اشخاص حقوقی و حقیقی داده می‌شود که حتما زمینه اصلی فعالیت شرکت، بازرگانی باشد و یا احیانا کار آنها فروش یراق‌آلات در و پنجره و دیگر ملزومات در و پنجره باشد و دغدغه اصلی آنها فروش توام با مسئولیت در رعایت حقوق مشتریان باشد و اصلا نمایندگی ABI به اشخاصی داده نخواهد شد که در زمینه تولید در و پنجره فعالیت دارند چرا که باعث شکل‌گیری رقابت ناسالم خواهد شد.

  •   ارزیابی شما از وضعیت عرضه پروفیل‌ یوپی‌وی‌سی در استان آذربایجان شرقی و به ویژه شهر تبریز چگونه است؟

متاسفانه بازار تبریز به علت هجوم پروفیل‌های خارجی به خصوص پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی ترکیه‌ای و چینی بسیار رقابتی است و علت وفور پروفیل‌های ترکیه‌ای در ایران به ویژه شهر تبریز این است که دولت ترکیه به صادرات پروفیل‌های ترک کمک می‌کند و اعمال مشوق‌های صادراتی دولت ترکیه باعث شده تا تولیدکننده‌های پروفیل یوپی‌وی‌سی در کشور ترکیه خیلی راحت‌تر بتوانند در بازار ایران حضور جدی داشته باشند. البته باید یادآوری کنم که از آنجایی که کیفیت پروفیل یوپی‌وی‌سی به مرور زمان مشخص می‌شود، در حال حاضر برخی تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی برای کاهش قیمت از پروفیل‌های فاقد کیفیت خارجی استفاده می‌کند، حال آنکه در صورت بروز مشکلات کیفی در آینده، پاسخگویی و خدمات پس از فروش آن محصولات در هاله‌ای از ابهام می باشد.

  •   هدف شرکت ABI‌ از حضور در بازار استان آذربایجان شرقی و همچنین مشارکت در نمایشگاه تخصصی صنعت در و پنجره تبریز چه بوده است؟

هدف پروفیل ABI آشنایی بیشتر با تولید کنندگان در و پنجره upvc در این استان و همچنین آشنایی تولیدکنندگانی که به تازگی وارد عرصه صنعت در و پنجره upvc شده اند با پروفیل ABI است. ما در شرکت ABI این افتخار را داریم که خدمات پس‌از فروش پروفیل را خیلی قوی دنبال می‌کنیم و در برابر مشتریان در تمامی استان‌ها، خود را متعهد می‌دانیم و نمایندگان ما در استان‌ها و شهرهای ایران خود را در قبال عرضه پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی با برند ملی و کیفیت جهانی ABI خود را پاسخگو می‌دانند. این در حالی است که برخی از شرکت‌های تولیدکننده یا عرضه کننده پروفیل یوپی‌وی‌سی تا حدودی در ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان سهل‌انگاری می‌کنند و فقط به دنبال منفعت روز خودشان هستند و تا حدی خودخواهانه با مشتریان برخورد می‌کنند؛ آنها تنها به این فکر هستند که در لحظه سود کنند، اما اینکه بعدها چه اتفاقی رخ خواهد داد و عرضه محصولات فاقد کیفیت چه مشکلی برای صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی در آینده ایجاد خواهد کرد، پاسخگو نیستند.

  •   آیا نمایندگان ABI در استان‌ها و شهرهای مختلف به ویژه شهر تبریز در قبال مشتریان به طور عملی تعهد دارند و چه تضمینی وجود دارد که آنها خدمات ABI را به مصرف‌کنندگان ارائه کنند؟

طبق چارچوب قرارداد بین شرکت ABI با نمایندگان در استان‌ها و شهرها، همه نمایندگان ملزم هستند که به تعهدات فنی و خدمات پس از فروش عمل کنند و در عرصه تامین نیاز بازار، تبلیغات و نیازهای دیگر مشتریان، دفتر مرکزی ABI به طور کامل از نمایندگان خود حمایت می‌کند. نکته قابل اهمیت اینکه به دلیل شرایط پذیرش و اعطای نمایندگی ABI به شرکت‌های متقاضی، اعتبار مادی و معنوی متقاضیان نمایندگی همواره رصد می‌شود و سعی می‌کنیم از اشتباه برخی دوستان که قبلا بدون مطالعات کافی اقدام به اعطای نمایندگی کرده‌اند، استفاده کنیم و به این ترتیب نمایندگی توزیع و فروش ABI را به اشخاص حقوقی و حقیقی داده می‌شود که حتما زمینه اصلی فعالیت شرکت، بازرگانی باشد و یا احیانا کار آنها فروش یراق‌آلات در و پنجره و دیگر ملزومات در و پنجره باشد و دغدغه اصلی آنها فروش توام با مسئولیت در رعایت حقوق مشتریان باشد و اصلا نمایندگی فروش و توزیع پروفیل خام ABI به اشخاصی داده نخواهد شد که در زمینه تولید در و پنجره فعالیت دارند چرا که باعث شکل‌گیری رقابت ناسالم خواهد شد.

  •   استقبال استان‌های همجوار مثل آذربایجان شرقی از پروفیل ABI چگونه بوده است؟

استقبال از پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی ABI در تمامی استان‌ها و شهرهای آذری‌نشین ایران بسیار خوب است و نباید از نظر دور بماند که در این استان‌ها ما تولیدکنندگان پروفیل یوپی‌وی‌سی داریم که به تلاش و رقابت با آنها احترام می‌گذاریم و به طور کلی سیاست شرکت ABI همکاری و همفکری با دیگر تولیدکنندگان پروفیل یوپی‌وی‌سی برای ارتقای سطح کیفیت و خدمات فنی و پس از فروش است. ما در شرکت ABI به دلیل استقبال بازار تلاش کرده‌ایم تا عرضه پروفیل به موقع و با دپوی قوی صورت گیرد و هرگونه اشکال یا نقصی که در فرآیند توزیع و فروش از سوی مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در و پنجره گزارش شود، بلادرنگ تیم کارشناسی و خدمات پس از فروش ABI در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد کرد. البته انتخاب صحیح و کارشناسی نمایندگان توزیع و فروش پروفیل خام ABI در استان‌ها و تلاش ایشان برای ارائه بهترین کیفیت با بالاترین سطح خدمات باعث شده تا ABI بتواند به تعهدات خود در قبال تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی به خوبی عمل کند و شاهد توقف خطوط تولید و مونتاژ در و پنجره یوپی‌وی‌سی به واسطه پشتیبانی پروفیل ABI نباشیم و این یک افتخار برای ABI است.

  •   اگر تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی استفاده کننده از پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی ABI خواستار آموزش‌های فنی باشند یا اینکه به خدماتی برای ارتقای سطح تولید خود داشته باشند، ABI چه تعهدات و برنامه‌هایی را برای پاسخ به این نیازها پیش‌بینی کرده‌اید؟

برنامه‌های آموزشی شرکت ABI از یک نظم خاصی برخوردار است و تلاش می‌کنیم افزون بر ارائه خدمات آموزشی، حداقل هر فصل یک بار از خطوط تولید و مونتاژ تولیدکنندگان در و پنجره و کارگاه‌هایی که از پروفیل یوپی‌وی‌سی ABI استفاده می‌کنند، بازدید صورت گیرد و حتی در برخی استان‌هایی که نماینده نداریم، نیروهای فنی و کارشناسی شرکت ABI از استان‌ها و شهرهای همجوار برای بازدید و نظارت و مشورت به کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی اعزام می‌شوند. افزون بر آن تمامی نیازهای آموزشی و همچنین اشکالات رصد شده در خطوط تولید و مونتاژ و همچنین نصب در و پنجره توسط شرکت ABI مستندسازی و متناسب با آن تلاش می‌شود تا با انتقال تجربیات و نهادینه‌سازی موارد آ موزشی از تکرار خطاها و یا تولید بر اساس آزمون و خطا به ویژه در کارگاه‌های تازه تاسیس در و پنجره جلوگیری شود. به واقع شرکت ABI خدمات خود به مشتریان را در تمامی فرآیند‌های تولید در و پنجره گسترش داده است و همین مساله باعث شده تا در ABI همه تلاش کنند تا همواره کیفیت در تمامی ابعاد ساخت و نصب در و پنجره تسریع یابد.

  •   آیا قیمت پروفیل یوپی‌وی‌سی ABI در صورت ارائه سفارش مستقیم به دفتر مرکزی یا نمایندگان در استان‌ها متفاوت خواهد بود؟

ما هیچ تفاوت قیمتی در خصوص پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی ABI نداریم و در تمامی شهرهای ایران قیمت پروفیل به قیمت کارخانه است، هرچند سیاست‌های بازار و مواردی نظیر حمل و نقل و... ممکن است قیمت تمام شده و تحویل پروفیل در شهرهای مختلف متفاوت باشد، اما این امر بدیهی و طبیعی بدین معنا نیست که در صورت ارائه سفارش به دفتر مرکزی یا نمایندگان فروش، ما دو قیمت متفاوت به مشتریان ارائه کنیم.

  •   ارزیابی شما از نمایشگاه صنعت در و پنجره تبریز چگونه است؟

ان‌شالله نمایشگاه صنعت در و پنجره تبریز سال به سال پربارتر شود و مسوولان و مجریان برگزار کننده نمایشگاه باید در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی گام‌های بیشتری بردارند و امیددارم نمایشگاه تبریز در سال‌های آینده پیشرفت کند نه پسرفت.


ثبت نظر

ارسال