فوم اینداستری سهام گراف را خریداری کرد

پنجره ایرانیان: شرکت فوم اینداستری (Fom Industrie) سهام شرکت گراف (Graf Synergy) را به‌صورت کامل خریداری کرد تا خود را به‌عنوان کامل‌ترین شرکت در زمینه ماشین‌آلات تولید در، پنجره و نمای آلومینیوم و یو.پی.وی.سی مطرح کند.
  • دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 10:56

شرکت Graf در بازار جهانی به‌عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو خطوط اتوماتیک (سنترلاین و سی.ان.سی) در صنعت یو.پی.وی.سی شناخته می‏‌شود که خرید این شرکت و هم‌راستا شدن دانش فنی آن با دیگر زیرمجموعه شرکت فوم اینداستری یعنی شرکت ProfteQ، می‌تواند توان و تفکری تازه در بازار به وجود آورد.

فوم اینداستری از حدود 45 سال پیش فعالیت خود را با ساخت ماشین‌آلات و تولید قطعات آلومینیومی در صنعت هواپیمایی آغاز کرده و در اواخر دهه 1980 میلادی بر اساس تغییر استراتژیک شرکت و ورود به صنعت پنجره و نما، اقدام به خریداری شرکت‌های معتبر پنجره و نمای آلومینیومی کرده است.

در حال حاضر شرکت فوم اینداستری به‌عنوان یک هولدینگ (شرکت مادر) با زیرمجموعه‌های: شرکت فوم اینداستری (FomIndustrie) برای ماشین‏‌آلات حرفه‏‌ای و اختصاصی آلومینیوم و شرکت‌ کُمال (Comall) برای ماشین‌آلات اختصاصی و اقتصادی آلومینیوم به همراه سیستم‌های لوجستیک، شرکت تکس کامپیوتر (Tex Computer) برای تولید پنل‌‏های کنترل فرمان و نرم‌افزارهای ماشین‌آلات و شرکت FST برای تولید نرم‌افزارهای حرفه‌ای طراحی پنجره و نما و شرکت پروفتک (ProfteQ) برای ماشین‌آلات اختصاصی یو.پی.وی.سی و سایر شرکت‌های طراحی و غیره است که سهم قابل‌توجهی را در بازار جهانی به دست آورده است. حدود 35 درصد تقاضای بازار ایتالیا، 50 درصد بازار فرانسه و 15 درصد بازار آلمان در اختیار شرکت فوم است.

شرکت فوم بیش از 550 نفر پرسنل دارد و مقر اصلی کارخانه در شهر کاتولیکا ایتالیا است. این شرکت همچنین در 8 کشور از قبیل فرانسه، اسپانیا، رومانی، روسیه، چین، آمریکا، هندوستان و ترکیه شعبه یا دفتر اصلی دارد که اخیرا با توجه به عملکرد مناسب نمایندگی‌های برزیل و ایران در طول یک سال و نیم گذشته، امکان تبدیل‌شدن این دو نمایندگی به دفتر اصلی شرکت نیز وجود دارد.


ثبت نظر

ارسال