دومین همایش شرکت مقصود اندیشه صدر برگزار شد

پنجره ایرانیان: دومین همایش تخصصی شرکت "مقصود اندیشه صدر" عصر روز سه شنبه 7 مهرماه 1394 با حضور مدیران عامل شرکت‎هایABC ، ویندوفرم، آکام ابزار پارسیان، دبیر و اعضای انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی و آلومینیوم شیراز و جمع کثیری از تولیدکنندگان پنجره در شهر شیراز برگزار شد.
  • چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 12:31

به گزارش خبرنگار اعزامی پنجره ایرانیان، دومین همایش تخصصی شرکت "مقصود اندیشه صدر" با حضور فعالان داخلی و خارجی صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی، آلومینیوم و تولیدکنندگان در و پنجره 7مهرماه 1394 در شهر شیراز برپا شد.

در ابتدای این همایش که با شعار "مقصود ما صدرنشینی شماست" برگزار می‎شد، مجتبی مقصودی مدیر عامل شرکت مقصود اندیشه صدر به تشریح معیارهای متعدد پنجره استاندارد پرداخت و در پایان برخی از چالش ‏ها و و موارد آسیب‎رسان به صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی را مورد بررسی قرار داد.

بنا بر این گزارش، دومین دوره این همایش آموزشی در چند بخش مختلف برگزار شد. در بخش اول مباحث و موارد تئوریک در دستور کار قرار داشت و در گام بعدی کارگاه آموزشی ساخت و نصب در و پنجره‎های دوجداره یو.پی.وی.سی با رویکرد پنجره استاندارد برگزار شد. بخش پایانی این همایش را نیز نشست سالانه اتحادیه آلومینیوم‎کاران و سازندگان در و پنجره‎های دوجداره یو.پی.وی.سی شیراز به خود اختصاص داده بود.

در این همایش آموزشی کارشناسانی از کشور ترکیه حضور داشتند که از آن جمله می‏ توان به مراد کارادایی مدیر عامل شرکت ABC  تولید‏کننده انواع مختلف چسب و آیدین یوکسل مدیر عامل شرکت ویندوفرم تولیدکننده انواع دستگیره پنجره دوجداره اشاره کرد، همچنین آرش پاک ‏آزما مدیر عامل شرکت آکام ابزار پارسیان یکی از نماینده ‏های یراق ‏آلات آکادو ترکیه از جمله شرکت‏ کنندگان این همایش بود.

همچنین قرار است به شرکت‏ کنندگان این همایش، از سوی اتاق اصناف ایران گواهینامه پایان این دوره آموزشی اهدا شود.

گفتنی است، شرکت مقصود اندیشه صدر توزیع‏ کننده انواع سطح مقاطع گالوانیزه، یراق آلات، ملزومات شیشه دوجداره، پروفیل در و پنجره دوجداره، دوجداره و یو.پی.وی.سی و آلومینیوم است.


ثبت نظر

ارسال