گزارش اختصاصی پنجره ایرانیان از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره تهران؛

گرمای تابستان هم یخ نمایشگاه را آب نکرد!

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره تهران صبح روز 18 تیرماه 1398 با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.
  • شنبه 6 مهر 1398 ساعت 15:38

در این مراسم فرهاد امینیان، مجری نمایشگاه و مدیرعامل شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران، مدیران ارشد شرکت ها و مجموعه های حاضر در نمایشگاه و جمعی از مسئولان مربوطه حضور داشتند. این مراسم با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه پس از آیین افتتاح از غرفه‌های نمایشگاه بازدید کردند. یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته تهران از 18 تا 21 تیرماه 98 از ساعت 10 تا 18 میزبان عموم بازدیدکنندگان بود.

 مهم‌ترین موضوع در این دوره از نمایشگاه دروپنجره تهران جابه‌جایی و تغییر زمان برگزاری نمایشگاه از بهمن‌ماه به تیرماه بود که از سال‌های گذشته همواره مورد اعتراض و انتقاد عموم فعالان صنعت دروپنجره واقع می‌شد. دشواری‌های برگزاری نمایشگاه در فصل سرما به‌ویژه برای بازدیدکنندگان شهرستانی، عدم تطابق با فصل کاری صنف دروپنجره، نزدیکی به پایان سال کاری، هم‌زمانی با برخی نمایشگاه‌های مهم منطقه و... از مهم‌ترین دلایل معترضان به برگزاری نمایشگاه در بهمن‌ماه بود که سرانجام با مساعدت و همراهی مسئولان برگزاری نمایشگاه این تغییر و جابه‌جایی در یازدهمین دوره اتفاق افتاد. هرچند این تغییر و برگزاری نمایشگاه در فصل تابستان موجبات رضایت بسیاری از فعالان صنعت دروپنجره به‌ویژه معترضان به زمان نمایشگاه قبلی را فراهم کرد اما باعث نشد تا امسال هم شاهد نمایشگاه چندان متفاوت و پررونقی باشیم. چراکه یازدهمین نمایشگاه دروپنجره همچنان از عوارض و اثرات مخرب رکود چندین ساله صنعت ساختمان متاثر بود و کوتاه شدن زمان بین دو نمایشگاه و همچنین نزدیکی به زمان برگزاری نمایشگاه ساختمان نیز مزید بر علت شد تا این نمایشگاه همچون سال‌های قبل در فضایی سرد و نسبتا بی‌روح برگزار شود و گرمای تابستان نیز نتواند یخ نمایشگاه را آب کند. بااین‌حال امیدواریم این تغییر و جابجایی در دوره‌های بعدی اثراتش را بیشتر نمایان کند و بزرگان و فعالان صنعت دروپنجره هم با مشارکت بیشتر در این نمایشگاه در هرچه باشکوه برگزار شدن آن تلاش کنند.

در ادامه توجه شما را به مشروح گفتگو با شماری از مشارکت‌کنندگان در یازدهمین نمایشگاه دروپنجره تهران جلب می‌کنیم:

برای دیدن فایل کامل پی‌دی‌اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال دوازدهم-شماره 143 - شهریور 98

 


ثبت نظر

ارسال