گزارش اختصاصی از نمایشگاه صنعت ساختمان

مشتریان منتظر شکسته شدن قیمت لوله‌های PVC هستند

پنجره ایرانیان: مدیر تولید شرکت نیک پارس پلیمر گلپایگان گفت: در حالی که انبار مشتریان خالی است اما آنها از خرید جدید امتناع می‌کنند.
  • پنجشنبه 22 مرداد 1394 ساعت 9:53

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران (اینپیا)، حسین خادمی، مدیر تولید شرکت نیک پارس پلیمر گلپایگان از میزان اندک بازدیدکنندگان در روزهای نخست این دوره از نمایشگاه خبر داد.

 خادمی درباره وضعیت لوله‌های پی.وی.سی نیز اظهار کرد: در حالی که انبار مشتریان خالی است اما آنها از خرید جدید امتناع می‌کنند و منتظر شکسته شدن قیمت لوله‌های پی.وی.سی هستند.

مدیر تولید شرکت نیک پارس پلیمر گلپایگان با اشاره به برنامه ریزی‌های این واحد تولیدی برای پیوستن به سرمایه‌گذاران خارجی گفت: چنانچه شرایط مهیا و سرمایه ‏گذار خارجی پیدا شود، ما آمادگی همکاری با آنها را داریم که البته در شرایط جدید این فضا بیشتر مهیا شده است.

وی درباره بازار کالاهای پی.وی.سی نیز افزود: با توجه به اینکه مدت کوتاهی است که از شریک خود مستقل شده‌ایم، در نظر داریم تا با ارزیابی بازارهای افغانستان و عراق کالاهای خود را به آنجا صادر کنیم و امیدواریم هرچه زودتر فضای مبهم بازار شفاف شود تا مشتریان بتوانند اقدام به خرید کنند.

 پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در وسعتی حدود 52 هزار مترمربع و با حضور 890 شرکت داخلی و 310 شرکت خارجی که رشدی 15 درصدی را نسبت به سال گذشته از خود نشان داده است، برگزار می‌شود. در نمایشگاه امسال، شرکت‌هایی از کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی، تایوان، ویتنام، امارات، مالزی، اسپانیا، استرالیا، ایتالیا، بلژیک، فرانسه، هند، نروژ، پرتغال، قبرس و آمریکا حضور پیدا کردند.


ثبت نظر

ارسال